Friday, February 25, 2011

RindU ... RinDu... !!!

RINDU.. motif aku letak title tue ?? sbb aku rindu la skrg nie.. tp rindu sp ?? O.o

1) Rindu housemate
2) Rindu poli
3) Rindu member2 kelas n member poli
4) Rindu lecturer
5) Rindu assignment , lab n mini project (rindu la sgt.. haha! )
6) Rindu Penang
7) Rindu BJ Court (umah sewa)
8) Rindu BJ mall
9) Rindu nasi kandar (yg nie xboleh blah)
10) Rindu SEMUA lah !! (ade la lagi kan..RAHSIA)

Aku ade satu quote yg best untuk aku tujukan kat smua member2 aku.. tak kira lah aku sayang ke x.. ahahaha! ok quotes tu berbunyi ....... (skema nak mampus ! haha..)

"Though miles may lie between us, we are never far apart, for friendship doesn't count miles
it's measured by the heart..."

Yang boleh membuatkan aku update blog aku kali nie sbb nielah ! sebab rindu sesangat kawan2 aku..Bukan aku je yang rindu, baru2 nie aku chat dgn budak2 kelas aku, semua tgh rindu.. haha! kiranya saling merindu la kan.. hahahaha! Tapi kiteorang semua kena bersabar n bertahan ckit je lagi.. nanti hbisla LI nieh.. hoho! pastue nnti rindu tempat praktikal pulak. adoii.. hahhaha.. =.=

nak msukkan pic ape la ek, aku rindu byk bnda xkan nk masukkan semua pic.. haha! kang meletop lak broadband aku.. ahahha! syg sme broadband aku.. muah2..!! begitu berjasa die dgn aku.. haha.. Eh. dari topik rindu alik2 sayang pulak.. ? ok psal sayang kena la aku update lpas2 nieh.. wt ms sekarang aku dalam dilema.. xde mood nk menaip pasal sayang.. huhu.. (sedih).. stop dulu smpai cnie lah.. Nanti aku rjin aku update lagi... hehe

p/s : Rindu kawan2 tapi ade yg lagi2 drindui..kalau x, xkan la smpai nk update pasal RINDU nie..
cover byk dh nie.. hahahah! Pndai btoi aku nie dlm bab2 cover mengover kan... mengong je.. haha! (O.o)






No comments:

Post a Comment