Wednesday, February 23, 2011

Hensem lah !

Hensem lah !! hmmm....

Lagilah hensem ! perrhh!!

Walla !! nie lah akibatnya klaw dh terpengaruh dgn cter2 kat tv.. Abisla.. Before LI, jrg aku nk mlekat sgt dgn tv melainkan ade cte best2.. skrg nie, asal balik kja je, dh tercongok dpn tv nunggu drama.. Adehh.. !!
Rupanya ade udang disebalik mee.. slalu klaw  aku tgk drama best pon, xde smpai aku update blog psl pelakon2 die.. tapi kali nie, ntah knape jari aku gatal2 nak letak pic si Nazim Othman.. Sempoilah lakonan die dlm Begitukah Cinta.. Oih, dh la hensem, anak org kaya, baik plak tue.. jatuh aty sudah..~ ayooo.. hahahha! Kalaulah ade btoi orang mcm nie kat luar sne, maksud aku boys la... perhh, betapa untungnya gadis2  yang msih single mcm aku nie.. hahahahha! ( gedix sudah) ... Tapi ade kerr ?? Err.. xdpt aku nk bg jawapan untuk soalan tue.. Hmm.. Entah la.. ~

p/s:  Sj je gatal2 nak update blog.. haha !

No comments:

Post a Comment