Monday, February 21, 2011

Masa untuk aku membuang masa ! =)

About Latihan Industri aka praktikal..
Alo,alo,alohaa..!! Setelah 3 hari xmengupdate blog,sekarang tibalah masa untuk aku membuang masa aku yang sangat free ini...Seriously dh 2 ary aku dok sj2 kat tempat keja and sorg2 pulak tue..klaw la ayah aku punya company, dh lma aku xdtg kja..xdtg wt praktikal nie.. ntah ape yang aku dapat pon aku xtw bila dtg keja nie.. kosong.. non.. zero.. oh sangat sedih nasib aku dok dekat department yang xmcm department laen..sudahlah dbiarkan terkial2 kat cnie sorg2, bila mintak projek pon diorang cakap xde, sebab nie unit sales.. Ya allah, sbr je la kn.. ape salahnye soh aku create ape2 ke, ini bagi kat aku web untuk aku design tapi web tue kejap aku boleh bukak kejap tak boleh..apekebendanya tuh.. adehh..lepas tue diorang cuti, tapi x bgtw or inform kat aku pon..Aku nie dtg kja dok la sorang2 kat cnie..geram la jugak tapi bila fikir blik klaw mcm nie lah layanan yang diorang berikan, so after LI aku tamat nanti, xpayah susah2 la aku nak datang melawat department nie.. hahaha! kejamnya aku... padanla dh bg aku mcm nie skali layanan.. huhu..ingat aku nie baik sangat ? Patutla budak2 praktikal sebelum2 nie pon xde yg datang melawat sgt.. myb mcm nie layanan diorang dekat budak praktikal sebelumi2 nie so orang pon dh xsudi nak dtg melawat staff kat cnie balik.. hehe..Biarlah, janji aku dapat habiskan cepat2 LI nie.. dh xsbr nak habiskan LI nie.. !! 

About Poli..
Aku nak balik poly sekarang je aku rasa.. pastue, habiskan diploma cepat2 then nak sambung wat degree pulak.. xsbrnyee.. nak balik wat assignment, nak balik jawab exam, nak dengar lecturer mengajar, nak smua2 lah pasal poli !! Nak balik lepak2 dengan housemate, pastue nak kongsi2 cter dgn diorang,kuar jalan2 dengan diorang..nak bising... Rindunya nak buat smua tue..Lagi dua bulan je.. lepas tue abis LI then cuti kejap.. Bulan 7 msuk balik poli..cepatla ms berlalu..huhu.. tue lah, masa study gedik2 nak wat LI, masa LI dh gedik2 nak study pulakk... apelah... hahahaha!! btoi2 xtahu nak bersyukur lah aku nie.. hahaha!!
Nanti dah balik poli gedik plak nak dtg keja... macam2 lah.. Pasal poli pulak aku dapat taw dari akak angkat aku yang poli aku dh padat dengan budak2 sijil yang nak sambung buat diploma.. dari cara kak aku cte, aku dapat rasakan yang poli aku sedang alami condition yang sangat,sangat DAHSYAT sekarang nie !! dh ade penambahan bilik kuliah, makmal pon dh bertambah, and macam2 lagilah.. Wah.macam ne la tue kan.. teringin pulak aku nak tengok semua tue..macam best jee... hehhehehe!! =)

About FB..
Sekarang pasal facebook pulak.. aku dah active balik facebook aku.. and seminggu aku berjaya hidup tanpa facebook... sekarang bukak facebook aku dh xtw nak wt ape dengan benda alah tue, kekadang tue biar je on... ntah ape2 je aku nie..tapi bila malam je aku bukak facebook mesty aku tertunggu2 something.. tapi... sekadar menunggu.. aku xbleh nak wt ape.. huhu! mampu tgk wall budak tue je.. pastue tgk die offline... Kekadang rasa cm bodoh je aku nie.. kenapala dh lma cm nie pon aku susah sangat nak lupa budak tue, aku dah cuba diam,menghilangkan diri, tapi....... xde ape beza pon bg die..ntahkan lagi seronok adela..huhu..Yelah sebab aku xganggu die dh.. eh, tapi selalunya die yang dok ganggu aku dulu, usik2 aku.. hahaha! apsal aku nak rasa mcm aku yang ganggu die dulu.. mybe kadang2 tue adela.. hahhaa!! Ok.. sudah pasal benda bodoh tue.. aku malas nak fikir.. baik aku fikir benda laen.. ade faedah nya...

Ermm..kali nie aku rasa entry aku panjang la pulak..hahahhaha! dh bosan sgt, aku xtw nak wt ape dh nie.. urghh!! cepatla cikit time balik..!! nak balik ! nak balik !nak pulang !! urghh !!! Xpenah2 aku update blog macam buat esei nie.. hahaha! Ini tandanya aku sangat ..............................


No comments:

Post a Comment