Wednesday, February 16, 2011

Bukan 'Dia' yang pernah aku kenal..

Oh blog ku..! arynie aku nk luahkan rasa ketidakpuasan hatiku ...dh dekat sebulan aku simpan bnda nie sorg2..hari nie, xbleh dh nk simpan...wah ayt skema n mcm serius ja kn.. MEMANG ! 
Oih xbleh blah... diam2 aku, ingat aku ape..? Tunggul kayu..?? Amboi dulu ms xdk kwan,ms first mai wt LI..
 nk tukaq tmpat LI...sbb xdk kja, xdak kwn.. mnyakitkan telinga ja dengar kan..padahal, tempat die dok LI skrg nie, uncle aku gk yang tolong die..nk bg dpt tempat sma dgn aku, senang nk berulang-alik skali..nk kluar makan skali.. klaw la aku tw nk jd mcm nie, aku xbg uncle aku tolong taw ! ----> Btoi2 marah nie..!!
Klaw dulu ms xdk kwan, berkepit dengan aku ja kn... skrg nie, kwan yg penah die rapat dulu, kadang2 tue, shari xtgur pon xpa..sebab apa ?? Sebab ada kawan baru ... pulak ada kawan laki yang rapat dengan die..
Tapi aku diam ja... diam... sebenarnya klaw aku nk lepas dpan2 pon bleh, sebab perangai aku yang sebenar xmcm kt tempat kja... nie sbb nk jga imej POLITEKNIK BALIK PULAU (PBU) ja..lgpon aku sorang ja budak PBU kat dalam company nieh...klaw aku wt mcm aku dok kt poli aku, bsing kot aku nie... nsb xjmpa yang stu kpala dgn aku ja kt tempat kja aku nie.. klaw x, habislaa...

Paling xbleh tahan, slalu ms xdak kwan2 bru, budak tue mai la dok sembang2 dgn aku kn..melawak2 dengan aku...Sekarang nie, smpai2 dh p nun... kwan laki die... OMG !! ngan aku shari xckp pon xpa..cma time rehat ja ajak kuar makn..tue jaa.. oouh!! sangat menyakitkan aty,...Sekarang awat xbsing2 mcm dulu cakap nk tukar tempat LI... awt dh dpt kwan baru ? Best la..??Perrhhh..sabar jela kn... Xpa..ada lagi dua bulan ja kn...
sabar2... aku kna kuat.. klaw x, lagi senang orang nk pijak kepala aku kan... ohh!! Benda tue aku xkan SESEKALI biarkan ia berlaku ! ok..Klaw kata kwan baik, baik mcm na pon, sekurang2 nya...nk kta apa2 kt kawan kita fkiq gk nk jga aty kawan, takot kwan trsa aty...tp die, bantai sma ja... aku rs aku susah nk bg org trsa haty..tpi klaw org dh wt byk kali dekat aku, xkn nk dok diam... bantai balik la kn...lama dh kot aku dok diam..dri skolah rendah... aku pon bukannya mulia n baik sangat nk jga aty org.. Yela, dh die pon xjga aty kawan die kn...bwat pa kita nk jga aty die ?? Untuk apa ? For what ?? xdak gna jgak.. bek lepas ja...dh xleh nk control sgt2..hmm..

Kononnya dulu, rapat macam nie la kn..myb sebab stu kawasan tempat tinggal...

Nie plak keadaan yang aku boleh nk bgtw la kan...mlas nk bgtw ape..pndai2 la fkir.. 

Ok..ieka, calm down...huh... Aku mals nk fkir bnda remeh temeh nie..xpa.. aku akan maafkan die, tapi aku mmg xbleh nk lpa la kn..susah untuk aku lupa... mood aku sekarang : Stress....Semoga Allah S.W.T akan bagi aku kekuatan untuk hadapi..sabar je... Chill la ieka..!! Himdaye ..!!

3 comments:

  1. ish3x...
    x ptt btl la wat mcm tue...
    wat skt ati aje...
    huhuhu...
    menyampah tol kalo owg wat mcm tue...
    skali dh wat kat nad...
    mmg nad ssh nk rapat blk ngan owg tue....
    sabo ye ieka

    ReplyDelete
  2. huh luahan yang amat mendalam nie...adeh...kat sapa la adk duk kata 2....sabaq je la erk dik...be strong in this situation...i know u can my sis...

    ReplyDelete
  3. @ Nadzirah Amir : haa..tue laa..sbar je nie..sbar...

    @ bassist: bukan mgta abg.. nie fakta.. xkan la adik nk tabur fitnah petang2 nie...erm, ok tq.. dok sbr je nie..

    ReplyDelete