Sunday, February 13, 2011

Demam oh Fever !

Pada suatu pagi yang hening, didalam pejabat yang begitu sunyi...yang didengari cuma bunyi tapak kasut
para pekerja yang sibuk ke sana kemari... tiba-tiba2.. KOH KEH KOH KEH KOH KEH..!!
Ape kepelik bnyi itu..?? hahahaha!! Bunyi orang batuk laa.. seorang budak comot .. hehehe ..
Kasihan budak comot itu yaa.. ish3... Xchat rupanya, tapi still dtg kja.. ----------> mood : Mengada2 sekejap..

Aku lah nie.. hahahah!

Ahahaha! penat oo... demam xkebah lol..sakit tekak,batuk2, hidung berair...
 simptom-simptom org nk matikah ?
Bukan laa.. demam ja oii.. Tpi klaw demam truk, boleh jdi parah jgk laa.. boleh mmbwa maut.. tpi, aku still di tahap yg boleh diselamat kn... hehehe..! cian aku an.. ish3.. Demam ape nie ? demam rindu kah ? oh Tidak !!
Tidak sma skali.. nie dmam sbb skrg nie mmg musim demam laa.. hehehe.. ape motif aku tulis post nie ?
Xda motif pon.. sje ska2.. Actuallynya... aku dh xleh nk bkak Facebook aku wt smentara waktu..
Sj gatal2 deactive.. eh, xdelaa.. ade la sbbnya kn.. Tue rahsia la... hehehe..Lagipon, slain rhsia aku tue, tutup FB wt smentra waktue nie sbb nk tgk aku leh hidup x tnpa FB slma 1 week.. hehhee...-----> CONFIDENT padahal dlm hati xpon..ACTION je lebih aku nieh.. hahaha! tpi xpe, aku nk try bertahan tgk.. hehehe..

Deactive sebentar.. lalala.. ------>Atas alsan tertentu.. =(

3 comments:

  1. ya beb. !
    apasal p deactived akaun??
    aq rndu hg la beb..huhuk
    cian ang demam kan. jgn lupa mkan ubat ehh.. :)
    erm. nak deactived akaun tggulah sampai sbulan,apa barang smggu..hahak
    juz kidding naa.
    btw, i miss u syg !!

    ReplyDelete
  2. apa kes nie dik oi....tiba2 je jadi cam nie...
    mlm 2 abg call okey je..
    erm..xpa2 pandai2 la erk adik handle

    ReplyDelete
  3. @ fea fieza : aku nk test je laa.. nk tgk aku bleh x nk hidup tnpa fb. hahaha! ok, t aku mkn ubt.. huhu.. miss u too syg ...

    @ bassist : mlm tue ok la.. tpi dh btok2 an.. mlm esoknya tue after blik kja bdn pnas trus.. suara xde trus.. jd ella.. rock giler.. hehe.. ok tq.. t adik tw la cmne nk handle..

    ReplyDelete