Thursday, February 10, 2011

Alahai laptop ..oh Apple !

Laptop.. ape mslah laptop aku yg mmbuatkan aku bleh mengupdate blog aku yg usang nie.. hahaha..Xda masalah sbnrnya.. yg jd mslahnya aku nie.. hahaha.. Xbleh blah.. tiba2 jari aku gatai nk menaip kat google search, laptop emas.. Skali kau..! keluar  laptop apple yg disalut emas.. apsal yg aku leh terkejut smpai cm gini ?? Sbbnya... aku xmampu nk bli kot laptop emas.. wt ms skrg la.. sbb aku blom bkerja an.. klaw bkerja pon blom tntu dpt ...hehehe.. dh la tue, laptop Apple, adalah laptop feveret aku..laptop kedua lak, Lenovo...yg ktiga lak, laptop Vaio..perhh.. smart doe design2 diorg.. hahaha.. ok2..berbalik pada laptop Apple bersalut emas tdi... nie antara pic2 yg aku ase cntik dimata aku laa..




Lawa kn... ish3.. xmampu aku.. klaw aku bli skalipon, aku simpan jee..wt koleksi..xsanggup nk gna.. hehehe..
ok.. smpai cnie dlu aku merepek .. ade lg bnda mnarik untuk aku update, aku update..walaupon untuk ske2 jee.. hehe =D

No comments:

Post a Comment