Monday, February 7, 2011

Cuti yang Paling Syiokk..

Hye.. ary nie aku nk mnulis coretan tentang cuti raya thun bru cina yang aku alami minggu lpas.. ~ ayt skema nk mampus ! hahaha!! k la, berbalik pada cti.. Sesungguhnya cuti kali nie xbosan la kn mcm cuti2 yg selalu.. Bukan ape, cuti kali nie xlekat kat umah.. ade je plan kn.. ok, ary jmt mlm, my mom bwak pusing2 alor star.. Then, blik lwat mlm la kn..slalu xpnh lewat2 mlm without my dad.. pastue kmi p lepak, makan2.. dlm pkul 1 lebih bru blik...
Pastue keesokkan arynya... g amik ayah aku dekat Jeti Kuala Kedah coz die bru dpt cuti so die blik la dri lgkawi...rumah kedua kteorg ialah Langkawi , tmpat aku mmbesar  =).. hehe.. pastue g mkn angin plak penang kejap.. blik ary jee.. then jalan2 , mkn2.. asyik mkn je kn ary nie coz ayah ckp " sebulan skali mkn BESAR" hahaha! aku klaw org soh mkn n mknan tue sedap,  aku xtggu dh.. hehe .. mla2 melantak chicken chop.. pdhal kt umah dh mkn pon lunch.. hehe

chicken chop yg dh xmcm chicken chop sbb aku dh melantak ckit.. haha!

Then, g jalan2 lagi, amik angin, sampai midnight jgk... nie antara gegambarnye..



ade lg laa..xkn nk boh smua kn..hahaha!
simpan ckit untuk tatapan families shj.. 
poyo je aku nieh...Keesokkan arynya,means smalm laa.. kiteorg pergi picnic plak kt titi hayun,yan kedah..mandi2,mkn2..pastue dh hbis mnyelam ala2 perenang profesional, pastue p plak pantai ape kebnda nmanya kt yan tue,, adoi,, lpa plak...hehe
dh tue mkn2..lepak2...pkena lak ABC kt tpi pntai tue..
perhh..hahahaha! letih jgk la kn....pastue blik dh mlm la jgk... hmm..
Letih2..mai kja pon sgt xlarat laaa.. hmm.. apapon..Cuti kali ni best !!
bkn best sbb brjaln2 tpi sbb mghbiskan ms dgn families.. 
Sayangilah keluarga kita.. (iklan kejap)



No comments:

Post a Comment