Sunday, April 24, 2011

APA ?? Aku ade PENYAKIT ... Kesiannyer....

Anyeong Haseyo..  (hello !!)

Tajuk tue tak de kena mengena dengan sesape pon.. Entry aku ary nie sekadar nak bagi jari aku exercise je.. nie habis dah 1 badan aku terkena penyakit..penyakit yang paling teruk sekali.. AKU BENCI..BENCI..BENCI lah !

Kenapa aku kena menghadapi semua nie.. aku tak suka la... huhu... penyakit nie aku dah alami selalu sangat... dah tak de penawarnya... huhu... Penyakit ape tue macam teruk sangat tuh ?? jeng jeng jeng...

PENYAKIT MALAS ...(BOLD disitu !)

Aku tak taw la ade tak member aku yang laen kena penyakit yang sama macam aku nieh... kalau ade tue, aku nak tolong pon tak tahu la, sebabnye aku pon tengah menghidap penyakit tuh.. Bukan malas ape sangat pon.. Tapi malas nak buat Report Harian latihan industri aka praktikal... yang tue boleh la tahan lagi sebabnye kena tulis so boleh diterima akal la kalau malas pon.. Tapi nieh, Report Latihan Industri yang besar tue pon aku malas.. yang tue tak kena menulis, Cuma perlu menaip tapi banyak la kan...aku tak tau la kenapa.. masa mula-mula buat praktikal dulu, bukan main rajin aku, kononya dah berazam nak siapkan secepat mungkin la bila dah habis LI nanti report pon boleh siap dalam masa yang sama.. sekarang, APA DAH JADI ?? so sad.. kalau la aku dapt cari penawar untuk penyakit aku nie.. aduhai....

p/s : Suka sangat buat keja last minit... pastu selalu kena bebel dengan my dad sebab wat keja last minit.. mula la nak menggelabah... (sekarang tengah siapkan report harian LI sambil menangis menyedut hingus..huhuhu) ----> part sedut hingus tue, just kidding okay ! haha

2 comments:

  1. ha3, xmau malas2, cepat p buat repot. Kalo x buat repot kat ayah...

    Entry terbaru Tempat Tinggal Kanak2 Di Seluruh Dunia... (",)

    ReplyDelete
  2. @Budak Botak : haha! tak delah.. dh rajin sekarang..haha..

    ReplyDelete