Monday, April 11, 2011

Having A Big Dinner With My Families....

Assalamualaikum my Blog... 

Ok.. Everybody I want ur eyes....!! (English terabuq, ckp dengan sp pon tak taw la kan.. haha! poyo je) ..
Tengok pic bawah nie.. sedap kan... nyum3.. (tetiba lapar balik..) O.o

Nampak my mom punya tangan dah nak mula makan.. keh3..

Bukan niat nak menunjuk ke ape, ini aku punya belog.. so aku nak cerita la perihal-perihal yang happened around me.. Tapi tak semua la kan..At least nanti di masa tua aku buleh tgk balik ape yang aku wat masa muda-muda kan.. (sempat ke aku tua)... hahaha! Dah lama aku sefamili tak kuar makan macam nie, semua sibuk dengan keja (parents aku la), pastue study jauh-jauh..( aku la tue) ngeh3... Jauh la sangat... hahha! kentut pon dengar penang tuh...Pasni. lagi la dekat ... dengar-dengar nak pindah pulak.. HAHA.. dah nak dok asing dari my grandma and my grandpa.. dengar jeee... so, bila ade masa lapang , skali-skala gathered together gether... pic nie bertarikh 09 April 2011... sayang ketat-ketat my families.. ! Oh yeah !! (apsal la aku rasa aku cakap dh tunggang terbalik nie ?? Eh.. menaip la.. bukan cakap.. adehh..  )  T_T

secebis kata dari empunya blog --->
 Ape motip aku pon aku tak taw.. haha! saja nak update belog kesayangan aku nieh.. huhu..

6 comments:

  1. @Fea Fieza : amik..amik sume..hehehe..mkn kat kola perlis beb.. SERIOUS SEDAP ! nyum3...hahahah

    ReplyDelete
  2. xdapetla nk p kola perlis nuh, jauh ngatla..
    xdak sapa nk bawak aku pong kan.. huhuk

    ReplyDelete
  3. @Fea Fieza : nanti aku bwk noee.. hehehe

    ReplyDelete
  4. okehh okeh.. akan ku tggumu di pntu jambatan hahak

    ReplyDelete
  5. @Fea Fieza : datg la kedah dulu.. melarat kot aku nk kna p penang dulu pastue nak patah balik p perlis.. mau tercabut tayar kot atas jalan.. hoho

    ReplyDelete