Wednesday, April 20, 2011

6 days to be FREE ! Can’t wait that moments..!

Assalamualaikum and Anyeong Haseyo !!

Oh.. sudah lama aku rasa tak menjengah ke blog aku yang usang nieh.. Rasa mamcam nak privatekan je blog nieh.. semenjak dua menjak nie, aku dh jadi malas yang amat nak menhgapdate belog..  T_T   ..Bukan ape, aku dah tak de idea ang dh tak de benda yang nak diceritakan dalam blog aka diary online aku.. Hidup aku sekarang pon dh mcam zero.. asyik wat aktiviti yang same je.. setiap hari pulak tuh... adehhh... bosan der... Ok2 beralih pada tajuk besaQ  gedabak aku tuh..ohhh ! aku betul-betul dah tak sabar... huhu.. sangat membosankan kot.. masa 1st masuk wat LI pon BOSAN, nak TAMAT LI pon BOSAN.. wallaweyhh!!  Ape plan aku nak bwat lepas abis LI ?.. oh, benda-benda tue dah lama aku wat link dalam kepala hotak aku nieh ! criusly aku ase macam nak abiskan LI ary nie je sebab kalau dok tggu 6 hari yang akan datang pon sme je... bukan ade keja pon, baik aku wat benda yang aku dah plan nak wat masa cuti sem nie.. hahhaa! =))   Yang paling BEST ialah à aku tak sangka yang aku dapat bertahan selama 5 bulan kt Telekom Malaysia tuh ! hahha.. mula-mula masuk macam nak lari balik je, tak sesuai dengan persekitaran baru and PALING gempak ialah : AKU KENA BERKAWAN DENGAN STAFF YANG DAH BERKAHWIN SEMUANYA.. bila diorang sembang antara diorang, asyik-asyik pasal ANAK, pasal MENGANDUNG,pasal BABY (samelah dengan anak tuh ! ) , pasal SUAMI,pasal RUMAH, pasal RUMAHTANGGA... and byk lagi la semuanya pasal orang dewasa.. And aku ? Nak menyelit pon tak buleh.. hahha.. tak taw nak masuk mcam na.. dh mcam orang bodo je.. huhu.. Kadang-kadang je aku menyelit .. pasal ANAK... aku tnya gitu2 je la.. itupon sebab aku dah tak de point nak bercakap.. betul2 mengajar aku la bila aku wat LI.. sesungguhnya aku dah belajar banyak benda yang baru.. sekurang-kurangnya aku tak de la orang cakap macam budak-budak sangat.. haha.. walaupon kawan-kawan cakp aku mcam tuh ! muka matang tapi perangai, HAMPEH.. hahaha..

Oklah sampai situ dulu aku meluahkan rasa aku.. haha (ayat tak boleh tahan)..

p/s : Rasa hepy + sedih + sayu + sayang je nak habis LI nieh.. byknye rasa akuh ! =.=’

4 comments:

  1. tudia aihh... semua pakat dok countdown dah... hahahaha... bwak2 sabaq naa... depa kata senang kena repeat LI nihh... so Good Luck!!!

    ReplyDelete
  2. @ ACHU CAPIQUE : oih, jgn wt pasl.. menangis tak berlagu kalau kena repeat.. no way ! huhu

    ReplyDelete
  3. @chot : Tue la.. tak sbrnyeee,.. huhu

    ReplyDelete