Tuesday, April 5, 2011

Jatuh cinta LAGI...

Assalamualaikum and anyeong haseyo... !!

Jatuh cinta lagi... tajuk memang the hottest for ever and everlah! ahakzs... (mood: gedix sedikit) HAHA..
Oke..cukup-cukup... aku dh mengutuk diri sendiri nieh.. adoii...lama kan aku tak update blog.. hahaha! bukan ape, aku jadik malas sangat nak update dengan busy.. busy dengan dating...... hahahah! wat gempak ja aku nie... sebenarnya memang aku busy.. dekat-dekat nak habis Latihan Industri nieh, semakin banyak pulak keja diorang bagi kat aku..tak faham aku.. masa awal-awal masuk tak de keja, tiap-tiap hari mengadap lappy je.. sampai naik juling biji mata aku nieh.. hahha.. (buat truk sat) .. then. kalau dah siap keja aku, aku terus cepat-cepat nak jumpa dengan insan yang aku jatuh cinta tuh! (gempak sangat ayat tuh! ) aku rasa puas la kalau bleh tengok die, even.............even die just dalam video.. huhu...aku sebenarnya dah jatuh cinta dengan Nickhun 2PM..... owh.. sangat la comel ! sebelom nie aku tak berapa nak recognize sangat members-members dalam 2PM.. tp sejak-sejak aku follow drama Korea yang latest nie,  namely Dream High, aku terus menerus follow update diorang sampai la terjumpa semua member 2PM..aku tak taw la pulak before nieh, ade kawan aku tunjuk MV 2PM, aku ade puji si Nickhun tue.. rupanya dah lama aku tersuka dekat si Nickhun, cuma aku tak sedar..hahahha..(aipp.. admire as peminat setia die and as abang je ok..nak minat lebih, buleh.. cuma nanti aku yang makan hati LOL)...yelah.. die artis tue.. luar negara pulak tuh! aku nieh hape.. sekadar makanan untuk die ... er... ade kena mengena ke ? hahahaha...ade la jugak.. maksud makan tue, means benda sampingan untuk seseorang artis berjaya.. contohnya peminat die la! kan, kan... haha..
Aku macam nak jadi fans yang paling hottest lah untuk 2PM.. !

p/s : Yang paling comey + hensem tuh abg akuh! =.='
       (perasan nak mampos !)


2PM

4 comments:

  1. aku suka mindo dari Shinee, oh dia sangat cute beb kehkeh. jd aku xheran ngan baby nikun or nikon tulah haha. oh adi (oppss) hehe :p

    ReplyDelete
  2. @Fea Fieza : HAHA! mindo ka minho?? kureng...ingt kamera digital ka dok pggil nikon.. adehh...Nie nak habaq mai cek.. ang tak heran ka?... ang taw dak minho shinee ang tue penah ade skandal dengan nickhun.. die suka nickhun aku ang taw ! wekkk.. =P ... Tak caya nnti aku letak mv pasal minho n nickhun aku yg comey tue.. oh.. tutt... HAHA..(DIRAHSIAKAN DICINI)

    ReplyDelete
  3. CHOI MINHO bkn mondo bkn minno ka apa2 ka..
    hahaha.. ala melantak depa la nk skandal ka nk couple ka tpi si minho sangat comel walaweyh terbaik hg tau.. kehkeh..

    ReplyDelete
  4. @Fea Fieza : Aku punya Nickhun lagi comey ! TERBAIK.. !! hahhaa

    ReplyDelete