Tuesday, May 3, 2011

TM .. is the best !! Forever !!

Assalamualaikum.. anyeong... !!

Urmm.. dah lama ase aku tak menghapdate belog aku ini.. busy ckit la after abis LI ary tue.. ditambah plak dengan penyakit malas + + aku.. adehh.. tak dapet nak nolong.. Aku nak story ckit psal TM.. tempat aku wat praktikal selama 5 bulan lebih kat situ.. Sekarang dah goodbye laa.. not bad la kan.. awal-awal aku akui memang sangat tension la sebabnya tak diberikan kerja sangat.. so kt situ memang mengajar aku erti berdikari laa.. Seriously aku bangga la jugak aku berjaya mengharungi semuanya.. Alhamdulillah.. macam tak caya je LI dh HABIS !! hehe

Masa dua ary last kat sana, aku diberi layanan yang cukup baik la.. ary Rabu bawak aku g makan pizza.. nak celebrate la untuk aku.. but aku tak amik pic pon .. banyak kot..sampai tak sempat nak berpic disebabkan aku sangat fokus untuk menikmati pizza-pizza di hadapan mataku.. hahaha! Terima kasih yang tak terhingga kepada Pegawai aku, Encik Zukri.. Die sangat la baik sebab belanja 4 orang staff termasuk dengan diri die sakali.. err.. yang lain busy ade kerja masing-masing..so tinggal banyak nie je yang join kiteorang..4 orang je.. kenyang terbahak-bahak..  =)

Then ary terakhir still ade kerja diberikan pada aku.. But tak de la teruk.. aku kena faks kepada 100 lebih company gak untuk join seminar yang diorang nak wat bulan 10 or 11 nie.. mungkin.. *aku tak dapat nak join..huk huk.. Tak pela.. bg budak praktikal laen la plak yang merasa .. huhu

Then, dah habis semua-semua faks.. aku kena pergi tingkat HR , nak amik surat tamat LI.. Time nak balik paling best.. dapat cenderamata dari diorang.. banyak kot.. myb diorang dok simpan je selama nie untuk aku.. keh keh.. bila aku dah habis Li, diorang baru kasi dengan aku.. Boleh dikatakan untung jugak la sebab aku dok bahagian SME Sales walaupon tak de kena mengena dengan ape yang aku belajar ? hahaha! but benda dah lepas.. so ape buleh buat kan.. yang aku buleh kata untung sebabnya bahagian SME Sales banyak cenderamata aka cenderahati yang diorang pegang.. syiookk kot... nie pic barang2 yang aku dapat tue..

Beg yang berisi harta karun.. keh keh keh.. 


Nie 1st round ..barang-barang yang aku wak keluar dari beg harta karun tu.. hehe!


Nie plak 2nd round.. yang nie paling best sebab diorang taw aku budak IT, so ade la benda-benda yang 
aku akan guna pakai masa study nanti.. 
contoh : wireless mouse, thumbdrive, n ape kebenda namanya satu lagi tue ..lupa la plak.. tengok je la pic tue.. haha! 


Nie plak tempat aku selama 5 bulan disana.. kenangan semua nie.. 


Amacam banyak tak.. ? untung giler.. haha! tak payah susah-susah aku nak beli, diorang dah kasi.. kita ambik je laa.. hehhee.. Terima kasih la kepada Telekom Malaysia .. jasamu dikenang.. hehe.. And terima kasih jugak dekat My Uncle sebab tolong aku masuk wat LI kat situ.. hehehe! kamsahameda (terima kasih) !!


p/s: Nak kerja nanti.. kerja TM jugak laa.. hehehe..  ^__^

2 comments:

  1. wahhh..ika sgat smpoii dpt smua nii..heheh

    ReplyDelete
  2. @akma nabiha : keh keh.. tue laa.. best oo.. hahaha

    ReplyDelete