Thursday, March 3, 2011

My baby and my life.. (menghitung hari)

Aloha my blog aka my diary online... !! Tajuk macam gempak ja kan.. saja gatal2 nak update..Sudah lama aku xmenjengah ke dalam cnie... bukan xde masa tapi dh terlebih lapang dh aku tiap2 ary kat tempat kja.. smpaikan internet nie dh xde benda yang menarik bg aku.. so bored.. !! huhu.. yg boleh wt aku nak update pon sbb my baby lah.. opss !! Dh kawin kah ?? hahaha! Tidak.. Aku blom kawin lah.. haha! Nie pic baby aku ...

Lawa kan.. mcm mama die.. hahaha (perasan kojap eh..) 

Yang nak dijadikan cerita.. baby aku nie ade msalah cikit.. bukan problem ape sgt pon.. bluetooth xbleh nak pkai laa.. sgt xsuka la kan.. padahal baru beli jee.. bru ke ?? eh, xdala.. rhsiaa.. HAHA! then, aku pon g lah format dekat kedai lah.. nak format sendiri xda cd.. nme je blajar IT aku nie, tp hampeh.. hahaha.. dh format semua2 , skali amik kau ! Bluetooth boleh pkai kejap2 je, pastue sound die pulak gelong.. semua lagu yang aku play, xkira la dalam ape bentuk player, yang rancak jadi lanjut jee.. sangat xsedap didengar!! .. huhu.. Aku dh try adjust die punya setting, ntah la, still ade something wrong.. bengong sungguh... aku xmrah dekat baby aku, tapi aku marah dengan cina kedai tuh.. huhu.. (tengah geram nie

Pastue pasal LI pulak...tipa2 ary aku asyik mengadap baby aku nie, smpai naik juling biji mata aku.. apsal la diorang xkasi kja ek .. aku mintak nak buat keja pon , keja yang aku dapat ialah ... g antar surat lah, amik telefon lah.. ( sangat sedih )..  Kenapala aku ditakdirkan dok kat unit nie.. huhu !! xdapat ilmu langsung lah kan.. Kawan-kawan aku semua dapat ilmu.. walaupun xbanyak tapi dapat la jugak ilmu..kan,kan.. 

Aku menghitung hari je sekarang nie nak hbis cepat2.. aku rela fikir pasal belajar.. serius.. LI xseronok lah !! 
Ada sebulan lagi..... sabar jelaa.. chayok2 ieka.. sila bertabah.. 

p/s : Ini sekadar luahan ketidakpuasan hati aku jaa.. (ayat xboleh blah) HAHA! 


No comments:

Post a Comment