Thursday, March 17, 2011

Hari ini dan Semalam...

Anyeong Haseyo ! wahh.. dh dekat seminggu aku tak update entry.. aku sedikit buzy minggu nie.. Dah kna wat keja luar.. Staff kat cnie bawak aku g Perlis, ade event kat sne.. tapi event tue a little bit bored.. sbbnya aku xde member nak bercerita.. yang ade cuma sorg staff tempat keja aku (En.nazli) and pegawai aku sorg (En.zukri).. Tapi best jugak la, diorang bagi layanan special la kan.. terasa macam ank emas je.. hehehe.. Event tue hari selasa ary tue, buat kat Hotel Putra Palace.. (Diberi layanan macam anak sendiri oleh mereka2 itu.. haha! )

Ok.. pasal keja kat tempat Li, boleh tahan laa.. agak busy.. tapi dalam busy, aku sempat lagi tengok drama korea secara online.. cerita Dream High ! best woo.. Tapi tengok kat You Tube la sebab drama nie baru lagi kot ?? hehehe..Suka sangat drama tue, arahan Bae Young Jung, alah... pelakon yang dulu2 terkenal dengan citer Winter Sonata tue.. haa.. sekarang dh jd pengarah woo.. hahaha! Pastue, pelakon2 dalam drama arhan die nie pon, still muda2.. walla ! terpikat aku dengan hero2 drama nie.. hahaha( gatal nyerr)..Tapi sungguh.. boleh terpikat woo...

Sedih.. huk,huk...  =(


p/s : comel lah kucing tuh ! =)

No comments:

Post a Comment