Wednesday, March 9, 2011

“Awk... janganlah baik sangat dengan saya... nanti saya jatuh hati dengan awk... “




 OK.. ary nie aku nak membebel  pasal nieh -------à  “awk... janganlah baik sangat dengan saya... nanti saya jatuh hati dengan awk... “ Sapa tak penah dengar ayat nie angkat kaki !! hahaha... Tipulah kalau tak penah dengar..benda nie selalu sangat kita dengar.. sp tak penah dengar nescaya die tue tak da hati..  =P  (lawak saja,jangan marah klaw ade yang terasa..)

Perempuan nie mudah sangat jatuh hati kan.. aku berani cakap mcm nie sebab aku pernah alami semua nie.. AND yang paling penting , aku nie perempuan lah.. HAHAHA! Tue la psal.. klaw x, aku tak berani nak cakap besar mcam nie.. ( tudia mula dh)

Kenapa aku cakap macam tue.. sebabnye... disebabkan benda nie jugak lah aku pernah kecewa.. padahal budak yang aku ‘penah’ suka tue tak fikir pon yang aku akan suka die.. (dh jd sejarah oke..kenangan je nie semua aka flashback memori katakan) HAHAHA!

Seorang perempuan sukakan orang yang selalu amik berat tentang die, suka orang yang selalu ambil hati die, seorang yang murah senyuman...(nie berat, klaw lelaki yang kita suka tersenyum... macam jantung nak gugur la kan) HAHAHA! Lagi-lagi kalau lelaki tue menepati ciri2 idaman yang perempuan tue nak..dalam erti kata yang mudah, PERFECT ! haa.. mula laa dari citu nak berangan-angan yang lelaki tue pon suka kat die, pdahal laki tue xtaw ape pon... huhu..

So, untuk tidak mudah kita jatuh hati, cepat2lah kita cabut hati kita tue.. (gila lah aku nie ! tue nak membunuh nmenya..) haha! Ok2..back to the topic, so...jangan lah kita mudah sangat fikir yang laki tue ade niat nak tackle kita..and janganlah kita mudah sangat rapat dengan lelaki..(pengalaman mendewasakan aku) hahahhaa! Ayat xboleh blah... TAPI...IF  diorang nak kat kita, pndai2la cari jalan supaya orang2 perempuan yang die nak tue nampak keikhlasan tue.. Nie tak, dh tunjuk keikhlsan, layan baik punya ....sampai tangkap cintan si perempuan nie dengan si mamat tue, alik2 laki tue diam macam tue jaa.. Arghh!! Tue memang mencari nahas namenya...(tengah geram nieh) HAHA! Wt teruk bley aku nie...hahaha!

Dah dah la tue.. aku nie boleh diibaratkan lebih kurang doktor cinta and pakar kaunseling dh.... (padahal pengalaman bercinta xda sangat pon.. hahaha! Yang pakar kaunseling  tue, aku nie kan suka berleter.. sekali keluar mood aku nak berceramah, habislaa... hahaha!) Ok smpai dicni sja ceramah motivasi saya pada kali ini...Hingga bertemu lagi dalam entry yang baru..(ayat skema jaa) hahahah!


p/s : Janganlah memberi harapan palsu jika tidak mencintai seseorang itu....  =)

9 comments:

  1. @najwawawa : ape .. ape.. ? entry je pon. xde mkna ape2 ok.. hahhahaha! =)

    ReplyDelete
  2. 0uhh yeahh..
    baek laa cik ain zulaikha..
    hihih

    ReplyDelete
  3. yeaahh...cayala ieka...
    btui3 mkcik stuju..
    mkcik stju dg pndpt "doktor" tue..hihi
    jgn bg hrapan pelesu~~~

    ReplyDelete
  4. @najwawawa : hahahha! gelak perli la tuh.. haha!

    @Akimie : ahahaha! jgn la kta cm tue, malu la 'doktor'.. kuang3..

    ReplyDelete
  5. ehh ne de laa..
    xglk perli pn au..
    bgus laa cik eyka bg m0tivasi sket kt 0rg an..
    dpt ilmu br :)

    ReplyDelete
  6. @najwawawa : oo.. terima ksih.. HAHA! (berbangga sekejap)
    slalu la follow blog eyka.. hehe

    ReplyDelete
  7. sme2:)..
    hihih..
    best laa f0ll0w bl0g ~Me & My Life~:
    ske ske ske..
    like like like..
    :)..
    t bwat cte yg interesting lg au heheh

    ReplyDelete
  8. @najwawawa : ok.. insyaallah.. xde hal ade le cte yg best2.. tq wawa! =)

    ReplyDelete