Sunday, March 6, 2011

Banyak nye laman sosial ye ...

Ade bnda menarik dekat cnie.. aku xtw benda nie dh lma wjud ataupon aku yang slow dapat informations pasal2 nie....(Almaklum lah aku nie kan malas ckit nak amik  tw hal2 luar.. tapi skali aku rajin... inilah hasilnya.. hehe) Yang pasti aku bru tw Tiga minggu lepas.. sewaktu aku sedang bosan and xde keja, aku melayari blog-blog orang.. tiba2 terjumpa bnda nieh.. Laman sosial untuk orang Islam sahaja..
 (quiet intresting la kan ..)
Macam menarik je stu laman sosial nie.. Which is  ........ 


Dh lme ke bnda nie ade ? setahu aku facebook yang Mark Zuckerberg buat je yg ade.. hehehe
Yang psti menarik la bnda nie.. Dh makin byk laman sosial sekarang nie..
Ade lagi yang aku baru dapat tw.. ape nme stu lagi tue,ermm... nie haa.. 

Pon sempoi gk.. cuma aku belum daftar lagi.. Nak daftar ke tak ek ?? Bukan ape, ade byak2 pon bukan nak pkai semua kan.. nak bagi serabut kepala je dok ingat password kesemua2 account yang aku sign up..
(macam glamour je nak ade banyak2 ) hehehe ------> Tamak jgk aku nieh.. hehe!

p/s: Dah ade account Facebook,Myspace,Frienster,Twitter,Flicker.. Tudiaaaa... (bru ckit nieh) HAHA!


No comments:

Post a Comment