Sunday, March 20, 2011

Bermalas-malasan di pagi Ahad..

Anyeong !!
Pagi2 lagi dh update entry.. tapi tajuk pon dh tw,mmg membosankan.. Tapi aku tak kisah ade ke tak orang nak baca blog aku sebab aku wat blog pon untuk suka2 je.. tak de plak rasa nak serius macam blogger2 laen..
Hari ahad.. ok, ape yang boleh aku bgtaw kat cnie.. aku sangat MALAS nak dtg keja.. sebabnya, aku jelez dengan member2 aku yang sedang enak bercuti lagi pada hari nie.. huhu.. yela, kan kedah, terengganu n kelantan je yang mula keja ary ahad and cuti mula ary jumaat.. (btoi ke tak ek ?.. lupa dah laa.. )
Sesungguhnya aku sangatlah MALAS tahap maksima.......urghh !! report aku dh tertangguh selama tiga minggu !
Semakin nak habis LI, semakin malas pulak aku rasa.... walaupon aku tak de keja ary nie, tapi aku malas gila2 nak sentuh buku laporan harian tue .. bukak je tapi.... tak buat pon.. kalau boleh aku nak balik tido je kat umah...lagipon kepala aku nie berdenyut-denyut je sakitnya.. adoii... tak boleh tahan... sabar2...

Malas.. malas.. malas dan sangat malas... 

No comments:

Post a Comment