Monday, March 21, 2011

Terlalu OBSES tentang KOREA !

Anyeong Haseyo...mai dah.. mai dah.. ngeh3...
Kenapa entry aku ary nie about obses ek ? <opps bukan OBESITI ok..> HAHA! 
Sebabnya aku nak bgtaw la kat dalam blog yang aku nie terlalu obses dgn hal2 berkaitan korea..
 (yg baik2 je ok..yg tak baik, ooo tue aku tak obses..HAHA!)
Oke..sebut je korea, mesti kepala otak budak2 pompuan akan terbayang --->


Mamat ensem + cute Korea 
(nie tak boleh blah ! mmg diakui MAJORITI pelakon laki semua COMEL-comel belaka ! woaahh...)

opss..! Sory nak selit jgk die nieh.. hahhahaaha..tp die bukan asal korea..
Die nie prince Thai.. kacukan Thai-American.. tp karier seni mula kat korea.. walla !  (tak boleh blah)

Movie or drama cintan cintun diorang
(lakonan diorang... tangkap leleh !) haha

Lelagu sempoi dari diorang
(macam-macam ade ..)

Tempat yang menarik tertarik kau MEMANG DA BOOM kat negara diorang

Salji @ autumn @ musim bunga kat negara diorang
(suka berangan yg best-best..wehooo!!)

Awek-awek korea yang comey..
(last skali baru awek.. hahaha! jeles oo..)

Lagi.. ? ade lagi ek.. aku dh tak dapat nak fikir dah.. hahaha! Nie setakat yang basic-basic aku dapat fikir.. 
Kalau ade, tak taw lah pulak kan.. nantilah tambah-tambah lagi... HAHA.. Tapi tiap2 tahun je mesty ade drama yang BOX OFFICE.. pastue dtg pulak pelakon2 baru.. ade je yang comey-comey setiap tahun..sampai aku nie dah tak tau nak admire kat sp..(macam playgirl ja .. haha..kepada artis lelaki sajalah .. perempuan jrang sekali nak admire.. haha..KADANG-KADANG je..)

Ape pon aku memang pasang impian la nak ke Korea .. First sekali mestilah Makkah... WAJIB tue.. sbg Umat Islam.. angau-angau gak kat Korea.. Tapi... sebagai Umat Islam mestilah TERINGIN nak ke Makkah..
Macam ne pon Malaysia lah negara yang paling sempoi.. Tanah tumpah darahku.. Hehe.. nie sekadar IMPIAN aku je nak melawat ke luar negara.. hehe.. Jatuh cinta dengan tempat-tempat die yang menarik.. lagi..lagi.. jatuh cinta dengan artis lelaki Korea.. huhu.. Kalau lah dapat BF macam orang Korea.. walla! hahaha... gilak lah aku nie..! dalam mimpi jelaa... (^_^)

p/s : Teringin nak belajar Bahasa Korea.. yg basic2 dh boleh la cikit2.. HAHA..
      (terlampau ADDICT dengan citer Korea sbb tue yang boleh cikit2 tue..haha! )






No comments:

Post a Comment