Tuesday, November 8, 2011

Padat, Padat, Membusykan diri .. (part 1)

Selamat Petang !! :D

Hari nie adalah permulaan hari yang baru dalam hidup aku .. Yeah ! Kenapa aku cakap macam tue .. sebab, sebab aku dah format benda-benda yang tak sepatutnya contohnya berkenaan hati and perasaan ... HAHA! aku dah penat la weyh ! Fokus untuk masa depan dulu la kan .. lantak lah nak jadi ape pon .. Pasni kepada kawan-kawan lelaki aku yang aku layan agak kasar, sory to say la.. Aku layan kasar bukan sebab saja-saja taw, tapi itu MEMANG DIRI AKU ,yelahkan bila dalam mood untuk memulihkan hati atau dalam bahasa lain memformat hati aku.. So, tolong jangan terasa hati ye kawan-kawan ..

Bulan nie aku sangat lah busy .. sesuailah dengan keadaan aku sekarang nie kan .. perkara yang paling PERLU aku wat bila nak format hati .. menyibukkan diri .. Yes ! right now , I am a very busy person .. !
(eh, eh .. sory terover plak )

Kenapa aku cakap busy, sebab .. tengok la schedule aku kan .. dah nak dekat-dekat final exam pon aku dok kalut nak kesana sini lagi .. Final exam minggu depan dah oii .. Esok plak dah final untuk desktop .. Tapi desktop je pon .. Nak kena design-design bagai, sebab tue aku boleh relax je kan .. hahaha! 

Bulan nie saja aku ada banyak bendalah nak kena wat .. Ingat senang ke ? Baru first time taw aku busy macam ni, kalah PM .. hahaha! (sory, terover lagik ).. Takpelah, aku yang offer diri nak wat semua nie.. Aku rasa aku suka jugak la benda-benda macam nie walaupun agak memenatkan otak aku and tubuh badan aku .. wahhhh .. Macam gempak je kan .. 

1) Pagi  9 Nov 2011 - Final Exam Desktop (practical)
2) Petang 9 Nov 2011 - Kursus Fotografi ( tak sure bp hari)
3) 12 Nov 2011 - Amik barang untuk masuk marathon (ni yang tak tahan ! aku nak join marathon oii ! ) haha
4) 14,15 and 17 Nov 2011 - Final Exam dah start untuk teori punya ..(Paper Java, HCI and Algorithm) 
5) 20 Nov 2011 - Join Marathon ( Gelak guling-guling , HAHAHA!)
6) 23 and 24 Nov - Jawab Final Exam lagi .. (Paper Marketing and Network)
7) 28 Nov until 15 Dec 2011 - Pergi kursus JAVA ... 
(Lamenyerrr..* Time nie semua budak poli aku dah pon cuti sem, huhuhu.. )

Busy tak ? Tak sangat kan .. Tapi aku ni suka wat teruk .. hahaha .. Biasalah, nak mengisi masa lapang .. Aku punya diri, aku punya pasallah kan .. Takde sape yang boleh kontrol aku .. lalalala ~





Motif letak kartun lebah tu adalah  sbb my mom slalu cakap aku nie garang macam lebah .. 
Aku garangkah ? hahaha, Hanya orang yang rapat dengan aku je tahu .. :P
So, ade kaitan la antara kartun tue dengan aku kan .. hahaha :D

No comments:

Post a Comment