Tuesday, November 29, 2011

Had Fun with My Love One ^^

Akhirnya habes jugak Final Exam, aku ase cepat je masa berlalu .. Pejam celik, pejam celik, hari nie dah ade kat tempat Kursus JAVA .. Kejap je kan ..Tapi serius bulan November tahun nie memang paling best lah .. Tak sia-sia bulan nie demam selepas habes exam,asyik rezeki mencurah-curah je.. syukur alhamdulillah ..Berbalik pada tajuk entry, weekend minggu lepas and sebelom minggu lepas (err..ape aku cuba sampaikan nieh..harap-harap difahamilah..) aku kuar outing dengam my loving one.. HAH! Whose that person ?? tertanya-tanya kan .. Nak tahu bacalah sampai habes entry nieh .. Then dah kuar teman die bagai, die bagi kek sempena besday kat aku .. kek feveret kot .. melelehhhh ... hahaha .. Nie haa keknya ..kat bawah nie..
-
-
-
-
-



Jeng jeng .. Sedap ! Ape namanya Chocolate Moist .. 
Ape ntah .. aku da lupa daa.. Almaklumlah dah masuk perut pon .. LOL 
-
-
-
-
-

And this One is My Love One.. My loving Sis (Mieya Ekin) .. hehe .. 
Die dah last sem, so kuar dengan die la.. 
Nanti ntah bila plak nak jumpa kan .. Time kenduri je la kot .. hahaha .. 


Lap u lah ! Tenkiu sebab wat surprise.. :D


Bila dah nama kuar mesty kuar makan, window shopping, share story, karaoke and so on.. Suara akak HOT lah ! hehe..Oke tamat pasal kuar tue.. Sekarang aku hapdate blog aku nie, saat FB tak boleh aku bukak sebab kena block, tapi twitter boleh bukak,blog pon boleh .. pelik2..haha.. Aku sekarang tengah berkursus kat PSP .. Kursus ni berlangsung selama 2 minggu je.. Kejap je.. Tengok hari nie dah la.. dah nak masuk hari baru dah .. kejap je kan .. ish3.. Walaupun macam-macam kami buat tadi. Redah panas,hujan,banjir.. haha..Demam pon tak baik lagi, dah terpaksa main hujan panas.. huhu .. Cian aku kan .. takpe, kenangan semua nie.. :)

Sebelum tidur, aku hapdate blog dulu .. Yelah nak bagi mengatuk betul-betul .. hehe .. Okeh, sampai situ dulu kot .. Esok nak hadapi hari baru lagi .. Bagi LULUS JAVA, nanti dapat sijil .. yeah .. Fighting Eyka !


#Saatniakusangatmerindukanseseorangyangakutaktahusamadabeliaurasasepertimanaakurasaterhadapnyasekarang....

8 comments:

  1. ika mcm mn ok ka kat sana?? dh dpt kawan baru ka??hehehe
    aku blk mai sini pon skjp ok skjp xok

    ReplyDelete
  2. @ ana_biha : oke je beb .. kawan baru ? rahsiaaa.... hahahha ..

    ReplyDelete
  3. @ ana_biha : tkdelah .. spela nak pndg aku nie kann ..

    ReplyDelete
  4. spe nk pndg hang erk ieka??
    ramai je yg pndg hang tu..hang jee..:P

    ReplyDelete
  5. @ chot ok : excuse me ... tkde la.. mna da. merepek jaa.. :P

    ReplyDelete
  6. xde aku nk merepak n wat kerepk kt sini aw..
    realiti aw..hee:))

    ReplyDelete
  7. @ chot ok ! : ok silakan merepek dear. hahaha

    ReplyDelete