Sunday, November 13, 2011

Kutip barang untuk marathon... ^^

Oke, curi cket masa nak hapdate blog .. Lagipon aku baru je habes wat notes untuk Final Exam esok.. HUWAAAA!!! --------> nangis dalam hati ... (Isnin  ni exam oii !! nerbes habes.. waaa!!)

Hari nie aku p amik barang untuk marathon anjuran Allianz  Penang Bridge .. Diorang bagi t-shirt untuk larian tuh.. Walaupon nak exam, aku still sempat kuar p amik menda alah nie .. Marathon tue 20 November nieh ..Nak join ke tak marathon tue, kita tgk dulu schedule aku ..(busy mengalahkan PM) ..  haha.. Jom tgk ..
                                                              
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng, jeng ..


Nmapak macam aku over excited kan nak berlari .. tapi dalam hati aku nieh, hahaah! Aku MALASSS giler nak berlari-lari nie.. ingat aku suka ke ? HAHA! Tapi alang-alang nak membusykan diri, aku join jelah  menda alah nie kan .. (ayat nak poyo jer) ..

Tu jela kot aku nak merepek .. :P


4 comments:

  1. Omomo omeyy bajunyaa. aku tak pgi amek lg nih Loool~

    ReplyDelete
  2. @ Fea Fieza : pergi la amek cepat2.. not bad la tshirtnya tue .. :)

    ReplyDelete
  3. huhuhu...siap pakai lgi sabunnya itu.

    ReplyDelete
  4. @ ana_biha : best oo sabunyaa... wangi ..

    ReplyDelete