Saturday, November 26, 2011

G E R A M N Y E !!!

Anyeong Haseyo .. 

Tengah-tengah malam macam nie, saat semua orang dah tido, saat ni la aku nak menggila dalam blog usang aku nie.. Actually, takde benda pon aku nak update malam nie tapi disebabkan aku sangatlah tertekan dan ditekankan, maka wujudlah entry yang membosankan nie ..

And tajuk entry aku tue aku bukan saja-saja nak menaip benda alah tue ok .. Adoii .. Ade sebab die .. Aku tak tawla ape masalah sorang budak ni kan .. Kadang-kadang boleh wat aku confius dengan perangai die.. tak faham aku.. Bila aku ignore je, aku asa die macam semakin dekat dengan aku.. Bila aku start nak amik taw pasal die, mula la die nak tunjuk macam-macam perangai die yang wat aku makan hati berulamkan jantung .. aiyakkk ..  = ='

Sesungguhnya saat nie aku sangat la sakit hati and hanya Allah yang tahu macam na.. Tapi aku malas nak kesah sangat la pasal hal remeh temeh semeh niee .. Cuma bila aku tak boleh nak bersuara, kat cni la tempat aku nak membuang segala bagai yang dah lama terbuku aka tersemat dalam dada nie kann .. Itulah fungsi blog. (Pasni ade la plak orang nak sindir-sindir aku yang aku wat luahan perasaan kat dalam blog kan, sape terasa amek laa..Tak kesah pon..Ni aku punya blog, suka hati aku la kan ..)

Kepada budak sorang tue : Pasni kau jangan hairan + terkejut kalau aku dah tak amik taw pasal kau yer ! Aku dah masak semasak masaknya dengan perangai kau tue .. Geram lah !! Ishh .. (Tapi dalam hati masih ada belas kasihan ) huhu ..Kalau kau layan aku baek, aku layan kau baek, klaw kau wat aku naik menyampah dengan perangai kau tue, oke fine! Aku boleh la nak benci kau .. Jangan sampai aku ............Tak suka cakap la tak suka kan .. Jangan wat aku macam nie boleh tak ?? !! huhuhuhu .... Sabar ye sabar eyka .. Tak baek berdendam kan .. Good girl .. :D


No comments:

Post a Comment