Saturday, November 12, 2011

Bengkel Fotografi dan Videografi 2011 ...

Haloo, haloo.. !!

Oke malam ni, aku nak hapdate cket pasal kursus yang aku join semalam punya semalam..(betul ke ayat aku tue ? HAHA!) Tanggal 9 November and 10 November 2011.. (tarikh kau aku letak ! haha).. Kursus tue diberi nama, cewahhh .. ade nama kot.. tak tahan ..!! HARUSLAH ade nama klaw tak orang pon tak nak join .. hahaha!  Opss lari topik lak .. Nama die Bengkel Fotografi dan Videografi .. Serius best .. !! Tak tipu .. Aku dapat timba pengalaman baru ..Fresh punya.. Sebab aku baru je nak kenal dunia fotografi .. (cian kat aku) haha.. Actually, ade la jugak aku minat dalam fotografi nieh, cuma tak terlalu Obses macam tengok cter korea je.. (nak jugak letak korea.. adehh ) HAHA ..

Oke kat sana adela diorang ajar cara-cara nak amik gambar, nak buat video, nak setting kamera and ape lagi eh, aaa.. wat aktiviti dalam kumpulan .. Serius happening .. Aku rasa agak bertuah la kan sebab dapat satu group dengan budak-budak yang berpengetahuan pasal-pasal fotografi nieh .. Semua photographer bertauliah untuk Politeknik Balik Pulau kot..Antaranya  Munir, Bomb, Faiz ,  Zairin and Syazana.. Ahli-ahli yang laen Chapique , Syuk, Akma, Ijan and termasuklah aku .. Satu group kami semua 10 orang ..Semua happening habes.. Ditambah lak dengan group kami dapat fasilitator yang satu kepala dengan kami .. (betul ke tak eh org paggil fasi?? HAHA! bedal jelah ...) Lagi lah kan .. HAHA.. baru sempoi habes.. Asyik bergelak ketawa ja ..

Untuk group punya pic takde ngan aku .. So tak dapat lah aku nak letak dalam nie.. Pic yang kat bawah nie semua dak-dak kelas aku and roomate aku masa kami stay kat sana .. (adalah dimaklumkan semua gegambar kat bwah  nie cket pon aku TAK EDIT, aku just letak nama blog aku jer, pic nie fresh dari kamera Cik Akma .. okeh !)  :D

With Cikin (Roomate ms kat sana)

With Akma

With Akma and Nad (Roomate jugak)

With my Classmates

Oke, sekian report pasal bengkel tuh ! Lagipon bukan dalam mood nak story sgt sbb aku BELUM PULIH sepenuhnya sekarang nie .. urghh .. (sakit aty weyhh !! sabar jelaa).. Eyka TABAH ! .. senyum ..

4 comments:

  1. @ izzati : SERIUS BEST ! aku tak tipu .. haha.. tak rugi aku p.. hahha! :D

    ReplyDelete
  2. ang bwk timba p masuk klas ka ika???hahhahaha
    pa2 pon memang best p sana,rasa macam mimpi ja :D
    Insyaallah kalau sem depan ada lagi kita p na..

    ReplyDelete
  3. @ anabiha : HAHAHA! la, ang tak nmpak ka aku bwak masuk timba ary tue ? HAHAHA.. bukan la, mksd aku kita dapat menimba ilmu baru .. kan.. oke , nanti klaw ade lagi kursus yang macam2 nie kita pergi .. hehehe

    ReplyDelete