Sunday, May 22, 2011

Hoping For A Miracle.. ^_^

Hye my blog.. pagi-pagi buta macam nie semua orang dah tido asenya..eh.. malam-malam lah.. HAHA.. jadi aku nak merepek sekejap dalam blog aku nie setelah lama menghilangkan diri.. kali nie pasal diri sendiri.. Walupon agak bored cter pasal diri sendiri.. But, nothing wrong with that ! Becoz this is my blog , right ? haha!! Sape nak baca ,silakan baca, Sape tak nak... Tak boleh la nak kata ape.. biar jelaa... T____T

Malam nie susah ckit ase nak tido.. Eh tak sebenarnya dah lama aku rasa susah nak tido malam-malam macam nie sebabnya, aku pon tak taw.. Belum sempat aku g jumpa doktor pakar .. Maybe ade sebab tertentu aku jadi macam tue.. HAHA!

Sekarang nie, alhamdulillah.. semua berjalan lancar.. cuma kalau dalam hal percintaan, aku tak macam orang laen.. keh3.. well.. do i care ? Kenapa entry nie tajuk macam tue? Sebab klaw bleh, aku nak ade lagi keajaiban yang akan datang.. Yang tak disangka-sangka.. Contoh, macam impian aku.. Kalau boleh teringin nak study luar negara..Pastu berjaya dalm hidup.. tapi boleh kah ? Masa depan kita tak taw lagi.. so thats why la aku inginkan keajaiban dalam benda-benda macam tue..

So,ape yang perlu aku perlu buat sekarang.. Aku dah memotivasikan diri aku nie.. (ayat tak boleh blah) , hehe.. Aku perlu usaha ,berdoa and tawakal.. tue je la.. Yang laen serahkan kat Allah S.W.T ..sgalanya akan ditentukan olehNYA.. Kalau dimakbulkan.. alhamdulilah... Sekarang, support dari ahli keluarga and kawan-kawan tercinta diperlukan untuk aku lebih bersemangat nak capai impian tue..

Kesimpulanya.. eh.. dah macam esei lak kan.. HAHA! Fighting!! tue je laa...

p/s : Berangan kadang-kadang lebih memuaskan hati kita walaupun tak yakin akan termakbul atau tak.. Untuk KEBAHAGIAAN diri sendiri .. =D

No comments:

Post a Comment