Friday, June 24, 2011

Kawan oh Kawan =(

Anyeong Haseyo ..

Kenapa aku update entry yang bunyi dia semacam je eh ?? Sebabnye aku pon tak taw..   =.='
Aku nie boleh dikatakan seorang yang sangat sensitif and baran.. ^^  
Tapi kena pada masa la jugak...Bukannya main bedal je nak hangin tak tentu pasal.. huhu.. Disebabkan sindiran, aku terasa aty then, dah hilang kawan plak.. adehh.. Kalau tak bila die bosan masa ngah keja tawpon malam2 cam nie, die ade gak mesej-mesej aku.. Sekali pas aku tegur die, sebab asyik sindir aku sangat, dah die tak mesej trus .. Adoi.. Terasa hati giler budak tue..macam aku lak yang sindir die.. alahai... Habis sapa soh perli-perli aku, kan dh kena sound.. Kalau niat nak melawak aku taw mcm na, dari cara die tue, bukan melawak.. macam sungguh-sungguh ja.. sekali kau ! aku tak leh nak control dah kena sembur.. huhu.. Miyane (sory)..

Or maybe ade orang marah die dok mesej aku ? Alahai, kawan-kawan je pon.. Bukan ade ape kan.. ish3..Takpe la.. Buatlah ape pon asalkan die bahagia.. Macam tue la kawan, time bosan + susah .. carilah kawan yang macam aku nie.. Time senang + Hepi, buang aku .. Manusia-manusia.. 

P/s : Aku mencari kwan yang boleh dianggap sebagai KAWAN aka SAHABAT yang betul-betul ikhlas nak berkawan dengan aku.. 

6 comments: