Tuesday, June 28, 2011

Terbongkar, didedahkan dan diceritakan.. ??

Pagi ... ^^

Aikk, apsal ary ni awal giler nak hapdate blog ? sbb aku free.. ok.. Stop smpai citu.. Meh, aku nak bongkarkan aku suka sape tue eh.. hehe.. Seperti yang aku dh janji dalam entry lepas.


Tetiba je ase panas.. aigoo.. HAHA! .. aku minat Kim Junsu lol.. hahaha.. 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tara ... !! Nie dia.. 


Nie lah die.. HAHAHA! aigoo.. *pitam sekejap 
^_________^

Umangaii... sekali die senyum, jantung aku terputus..Hensem, Manis, Suka berfesyen, Suara sedap, Pemalu, Baik .. Bak kata aku sendiri, Semua ade.. hahah! Kalau la aku bleh dpt diee... ngeee.. !!  =D (dalam mimpi jela kan.. haha)

*Note : Die nie artis band yg aku dok minat tue haa.. 2PM.. 

Pagi-pagi pon dh gelong sorang-sorang.. aigoo..apa nak jadi la dgn aku nie kan..  =.=


5 comments:

  1. aiyyo..xabes2 ngan 2pm..hahaa..

    ReplyDelete
  2. ooo..ni ya kekasih glap u ye..
    ni sdh brpaling tdah ni..xska2..keh3

    ReplyDelete
  3. @zatty : tak dapet den nak nolong.. dh terlampau ADDICT dgn 2PM ! semua hensem2 oiii !!! hahaha



    @ana_biha : alaa, u pon dh berpaling tadah ngn i.. keh3... i cari laen larr.. hahahaha!

    ReplyDelete
  4. senget betoi..ingatkan sapa je..kasi aku penasaran je..:(

    ReplyDelete
  5. @zarifah efa pahmi : HAHAHA! tuela ang.. sory.. hehehe..seronok jugak kan. wt cmni.. HAHAHA!

    ReplyDelete