Wednesday, June 15, 2011

Hangout With My Old Friends !! ^^

Assalamualaikum... Anyeong Haseyo..

Okeh, sebelum aku masuk tido.. meyh nak cerita ckit pasal hari nieh..
Ohh aku sangat lah hepy.. Hari nie keluar teman member aku, Wafa.. Teman beliau shopping.. hehe..Yang bawak kiteorang tue, Ziera.. Sebenarnya benda nie takde la plan pun.. mendadak je kan... Kebetulan dah pusing around Alor Star, tetiba teringat ngan member lama aku sorang lagi...Tiba-tiba je kan.. ^^

 Then, aku fikir balik kebetulan member aku tue tengah cuti sem sekarang nie.. Then, aku call die.. Nak jumpa.. Nasibla setelah sejam jugak la aku try call die.. busy kau !! masak kot.. hahaha!! Then. die call balik cakap on.. kiteorang pun jumpa la dekat  ***** .. HAHA!

Dah jumpa, amik kau..sembang + gelak tanpa henti.. aku akan ingat sampai bila.. Still dengan perangai lawak die tue.. Zaty, berbagai la ya kamoo .. hahaha! Aku ase klaw tambah lagi 2 jam lepak ngan die, boleh mati keras perut kot.. haha.. Tapi aku hepy la kan.. setelah sekian lama tak jumpa.. huh... Dalam 5 tahun jugak la kan.. lama oooo ... ^^

Hope pasnie ade lagi kawan-kawan lama yang aku belum jumpa setelah sekian lama boleh kami gathered together-gether lagi.. hahaha!! =D

Aku,Zaty and Ziera

Me & Zati

Zaty & Wafa

p/s : Sungguh aku rasa PUAS boleh jumpa , lepak-lepak, sembang dengan korang ! <3

3 comments:

  1. best2, hang out kmarin! happy je aku rasa..hee..nant kita jumpa lagi tau.. :)

    ReplyDelete
  2. @zatty : ye.. insyaallah kita akan jmpa lagi laen kali.. =D

    ReplyDelete