Saturday, June 18, 2011

Another 2 weeks .. =.='

Anyeong..

Malam nie terasa macam nak hapdate benda alah nie.. Bukan ape, nak release tension jap setelah berhempas pulas menaip report.. Rehatkan otak dalam erti kata yang lebih mudah.. ^^ (poyo je ayat)
Selama 2,3 hari nie asyik menaip ja keja aku.. naik pening dah.. Rasa macam dah buat banyak tapi ada lagi kurang.. HUHU!

Kalau diikutkan ada lebih kurang 2 minggu lebih ja lagi aku nak bersuka suki kat umah nie.. pastu dah nak kena balik masuk study.. Tekanan bila fikir report ni oii.. Last minit punya keja oii.. Nasib la masa tengah wat Latihan Industri dulu aku dah sentuh ckit-ckit.. Kalau belum, ntah hape aku nak menaip sekarang nie.. Dah la sorang-sorang je budak Politeknik aku yang wat praktikal kat ******* tue.. Tak leh nak rujuk dengan sape-sape.. huhu..

Apepon, aku harap sangat dalam minggu nie aku dapat siapkan report tue... Disebabkan report tue... banyak plan aku tertangguh.. All da best for myself !! ^^   (poyo je kan)

Mood : Fighting !! 

3 comments:

  1. th xpe eyka..
    sgt2 laa pning an..
    pape pn all the best laa ea tuk rport tuw..
    heheh

    ReplyDelete
  2. @najwa wawa : erm3.. TQ.. sme lah ek.. All da best jugak.. =D

    ReplyDelete