Sunday, July 7, 2013

Good Events, Good Thing, Good Memories ^^

Assalamualaikum ..

Meh adek adek kakak, kakak, semua orang kampung.. aku nak share dengan ampa semua nice memory yang aku rasa penting jugak la bagi aku kan .. *krik krik (xde sape nak baca pon lah.. over jea lebih)

Tanggal 14 Jun 2013, tok and tokwan aku selamat berlepas g buat umrah yang selama ni diorang langsung tak plan nak p dalam masa terdekat ni, ape orang cakap, mengejut pergi, ujung bulan 5 kot baru terdetik nak p buat umrah ..semuanya disebabkan takde masa, yelah kena jaga adek2 aku kat umah..  Alhamdulillah semuanya dah selamat, selamat pergi dan selamat menunaikan umrah dan selamat pulang ke tanah air pada hari 25 Jun hari tuh ..

Pastu tok aku balik umrah semua, aku jemput la encik buah hati datang umah. sekali die kena hadap semua kaum kerabat aku, accept my dad! Selalu beliau terselamat disitu ..Dah banyak kali mai tak berjumpa lak die dengan ayah aku.. yang laen semua dah jumpa..haihh .. tak puas aty aku .. haha *over plak.. sory encik teddy :P

Tanggal 29 Jun 2013 hari tuh, aku turun penang dengan harapan nak berjumpa dengan bff aku lah. cik fizah tu.. And yang menariknya, sebelum jumpa dengan my bff , aku kena berhadapan dgn parents encik buah hati dulu .. kalau parents ja takpe, dengan familynya sekali, aku jumpa.. omg ! haha .. perasaan time tu, guess what .. macam nak amik exam lak aku rasa. haha .. Yang boleh jadi macam tu sebabnya, si buah hati nak jemput aku.. haa, amik kau.. skali.. face semua tuh .. Konon si buah hati nak join jugak meeting tuh.. skali die hentam bawak aku mengadap kaum kerabat die.. *bapak kekok time tuh ! Terus jadi orang laen.. haha. well, aku tak terbiasa lagi kan.. first memang la macam tuh.. huhu.. *ni mesty kes balas dendam..die dah jumpa aku punya family so time aku lak.. sbr jela.. T.T

Anyway, so far ni dulu aku nak merepek-rapik dalam blog since aku pon dah lama tak menghapdate blog kecintaan ni kan.. ni pon sebab encik hati nak baca. katanya peminat setia. ye dok ? hahahaha. Well thats all.. Have a nice day  ^^





3 comments:

  1. ehem ehem... tak lama dah la tu, jgn lupa panggil aku yoo :D HEHHEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Akma Nabiha Ahmad : xlama dh. hahaha . InsyaAllah .. aku jmput ehh .. :D

      Delete