Sunday, July 7, 2013

Cuti Semester Yang Panjang

Assalamualaikum ..

Dah lama tak menjenguk-jengah ke bloggie aku ni .. Bloggie means blog yang kecik oke ! *poyo
Semenjak dua menjak tiga menjak further study ni, aku dah tak kurang aktif nak berblogging.. Seriously busy and satu lagi sebab aku kurang berblogging, ialah sebab aku malas nak menaip .. Yelah sejak-sejak tukar kos kan . Dulu kos IT masa buat DIP, hari-hari guna laptop.. Sekarang dah ke kos Bisnes nie, aku banyak membaca..Dah jarang guna lappy. kalau guna pon sebab nak cari maklumat and nak buat assignment.. *bapak banyak kena baca! 

Sekarang yang boleh buat aku update pulak entry kat blog ni sebab aku bohsannnnnn yang amat dok umah since cuti semester yang panjang dah START ! Omg ape aku nak nganga kat umah ni.. haha .. Best memang la best, bukan selalu cuti panjang tapi bila dah lama sangat cuti, bosan itu bertandang kemari tanpa diundang oke ! *poyo lagi

Jadi untuk mengisi masa yang terbuang merata-rata sepanjang cuti ni, aku buat keja-keja yang berfaedah jugak la.. seperti , eeh dah macam essay lak aku wat. haha ..seperti rahsia laa... lalalala .. Kepada kengkawan aku yang kebosanan macam aku jugak, aku nak wish selamat bercuti, enjoy habis-habis cuti semester yang panjang ni ye.. And kepada yang ade shortsem, tak dapat cuti panjang macam kami ni, selamat meneruskan perjuangan .. Fighting !!  muahahaha ! *gelak kejam (Gelak mintak penampor)


SEMESTER BREAK NOW! ENJOY !! ^^

2 comments: