Sunday, April 1, 2012

Already in APRIL month..

Selamat PAGI dunia ! (aku belom tido laaa...hihihi)

Selamat Datang Bulan April.. bulan April yang akan bertambah busy ! Kerja bertimbun-timbun sebelom habis bulan nie.. Dah tak lama la nak habes study .. sedih pulak rasa .. huhu.. (*tetiba)

Disebabkan aku tak taw nak hapdate ape pagi-pagi cmnie, yelah orang dah tido, aku dok merepek pagi-pagi cmni hah. Tak mengantok lorr.. 

Jadi kesimpulannya, marilah kita dengar lagu BILA APRIL-by DR FAZLEY ..
Tapi ni cover jelaa... Tapi not bad lah .. still layan ~




2 comments:

  1. aku suka btl lagu tu..hee..sweet gila kan??n aku tuju lagu tu,kt bear..mana tahu kan,kut jd realiti plak..hee.hang sdh sbb nk tingglkn bear ker??hee..:)nanti hang jgn lupa ak plak aw.slalu trjh menerjah ..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ chot ok..! : haihh .. takla, aku search lagu tu untuk dri aku lerr.. tkde tuju kat spe2 pon .. erm, aku always bc blog ehh. dont worry dear :)

      Delete