Monday, March 26, 2012

5 days to go to NEXT month ..

Anyeong my Bloggie .. 

Petang ni aku nak hapdate blog aku yang agak berusang nie. memandangkan terlalu busy sampai tak sempat nak menjenguk belog ni, so petang ni curi-curi jugakla time update blog untuk merehatkan minda..Sudahlah nak makan pon tak sempat, nak tido lagi lah tak sempat .. *nampak tersangatlah busy kan .. Yeah ! tu adalah FACTS ! memang tersangatlah busy semester nie.. Kalau boleh aku nak semua nie cepat-cepat berlalu, tak penah aku terima tekanan yang sangat melampau macam nie.. Even dulu aku ingat time dok PLKN tu kira paling tension, tapi tu tension version lain but, its still bagi nice memories untuk untuk aku .. Tapi ni, aku tak taw la ape nak jadi.. penat sangat ..Banyak sangat keja yang datang.. Mini Project,Final Project, Test, Practical Test, Assignment, Lab Exercise, Lab Work, Mock Interview ! BANYAKNYAAAA!!! sobs sobs... Hope semuanya akan berjalan dengan lancar la..*Sila Bertabah wahai diri sendiri.. Dah tak lama nak masuk bulan baru, lagi sebulan je aku dah nak habis DIP.. Pastu rehat kejap before sambung study or kerja.. Tak sure lagi dengan masa depan .. Ade rezeki cepat sambung belajar, sambunglah aku.. kalau tak, kerja dululah nampaknya. 


Bila tension je rasa nak makan coklat ..


Semoga aku boleh bertahan sampai habes semester nie.. Cikit je lagi .. Thanks to 'si die' yang banyak bagi support kat aku even diri sendiri 'die' pon sangat busy .. Thank You very much  .. Sama-smalah kita berjuang ye .. ^^

No comments:

Post a Comment