Thursday, April 19, 2012

Gathering 14 April 2012

Assalamualaikum ..

Akhirnya, perjuangan aku untuk DIPLOMA dah pon nak sampai penghujungnya ... Setelah bermacam-macam dugaan .. Sekarang tunggu nak Final Exam je .. Pastu, habis .. Tapi sekarang aku nak update my latest aktiviti .. Dah lama tak update perkembangan life aku .. Yelah terlalu busy .. Sekarang je dah beransur free .. hehe


Bawah ni picture aku dengan kawan-kawan masa highschool .. Member kelas and sekolah form 1-3 .. Dah lama tak jumpa .. Ada la certain-certain antara budak-budak ni aku jumpa cuma tak selalu .. Semua dah busy  dengan study and life masing-masing .. Yang paling tak tahan pic ni seminggu sebelum presentation VIVA Final Project .. (sempat pulak aku wat keja macam ni kan) HAHA.. Well...





Bersama mereka.. Jumpa lagi nanti ye.. 



Bersama kawan paling baik .. ^^



errr.. Minah mane ntah .. HAHA



Tu lah my latest story .. haha ..
Sekarang dalam mood mereleasekan tension ..Pasni dah nak Final Exam .. :)

No comments:

Post a Comment