Saturday, March 3, 2012

Worried about myself .. T.T

Asssalamualaikum ..

Malam ni terasa nak hapdate blog sebab terasa sangat tertekan .. Lately, aku terasa sangat down.. sudahlah kecewa dengan test-test, presentation lagi yang marks nye sangat tidak memberikan ketenangan dan kepuasan pada diri aku nieh .. Ape dah jadi pon aku tak taw. Serius teruk semester nie. Dah la semester akhir.. Ya Allah , dugaan ape lagi nie...berilah kekuatan untuk aku hadapinya.. amin3.. Nak kata aku banyak main semester nie, tak pon .. study still macam biasa.. risaunya Ya Allah.... huhuhu .. Sangat BERAT subject semester nie even just ade 4 or 5 subject yang aku perlu betul-betul fokus.. Tapi hakikatnya 4 atau 5 itulah yang nak tentukan masa depan aku.. Hope semuanya akan berjalan lancar.. Improve yourself, dear ! You can do it !! Mesti BOLEH IMPROVED punya sebelum FINAL yang akan datang sebulan lebih lagi  ..wajib BERJAYA ! Jangan mudah mengalah .. POSITIVE THINKING ! 


Harap sangat semua ni hanya dugaan 
untuk buat aku maju ke hadapan dan BERJAYA.. 


Wish that one day I can become A SUCCESSFUL PERSON ..
 I want my parents proud of me..
Help me god... 

p/s : BUKTIKANNYA ! Wajib ! 

No comments:

Post a Comment