Saturday, October 22, 2011

Sesi Membuang Masa (1)

Assalamualaikum ..

Akhirnya, setelah berminggu-minggu jadual harian PADAT, dapat jugak aku relax skit hari nie ... Tinggal lagi 1 benda ja nak kena present .. Tapi takde la berat sangat dah .. Untuk minggu depan, present 1 je lagi mini project Java and Algorithm, then prepare untuk FINAL pulakk .. Dah nak habis sem dah ..

Hari nie melepak je aku kat umah disebabkan malas nak kemana-mana, walaupun bosan tahap MAKSIMUM .. Time sekarang lah masa untuk aku membuang masa mengadap lappy dan mengadap apa-apa yang aku patut hadap .. adoii ..

Sikit jelagi nak habes dh, kena bertahan sikit je lagi ... Ikutkan aku nak je aku pergi satu tempat then menjerit kuat-kuat .. Nak releasekan tension .. huhu .. Banyak sangat benda aku nak kena fikir..
 (Walaupun benda tue hal kecik je)


Luahan tuan empunya blog:
 Nak cepat-cepat ja semua benda yang aku tak leh nak hadapi sekarang nie berlalu pergi .. 
Aku penat la .. terpaksa berlakon yang aku OK padahal dalam hati , hanya Allah yang tahu .. 

No comments:

Post a Comment