Saturday, October 29, 2011

Bercuti bersama soalan Addmath =='

Testing, testing jari .. Ok on ..

Lokasi : Rumahku, Syurgaku
Jam : 11.21 pm
Hari : Sabtu
Mood : Mengantuk.. (balik umah asyik nak tido je)    T________T

Ehem, ehem .. Yehoo .. aku ade kat umah aku lah .. Kat Kedah ! Macam tak percaya .. (nampak bebenor tension dok kat penang ... )  T.T

Oke, betapa indahnya dunia aku bila aku dok umah .. Asyik makan je.. Dok sana, nak makan ape pon tak taw. Tak berselera .. SERIOUSLY ! Kadang-kadang rasa macam tak makan pon tak pe .. huhu
Asyik makan lauk yang sama je, and tempat yang sama ! BORED !

Oke cerita pasal makn sampai esok pon tak sudah .. Stop kat situ .. Best memang best balik bercuti kat umah TAPI ..... ade tapi tue ... huhu .. Tapi aku kena jawab soalan addmath .. waaaa !! Aku dah lupa la menda alah subject addmath tue .. dah berkurun tinggal .. BETUL aku ingat plak cara nak mengira bagai .. sketch graf lagi .. huhu ... Macam na tue ..??  tak macam bercuti la kan .. Sudahla tempat aku study sekarang takde belajar math @ addmath dh .. lagi lah sush .. aigooo ... ~

Tapi aku try la wat sebanyak mana aku boleh .. Walaupun terpaksa berfikir.. Aku nie bukan tak boleh nak jawab soalan-soalan addmath tue TAPI aku nie RAJIN (berlawanan) nak berfikir .. huhuhu!

Semoga aku berjaya siapkan menda lah tue.. Nak tolong orang tapi aku pon tak berapa nak ________ .. haha! sabar ajelaa.. :P

No comments:

Post a Comment