Monday, August 8, 2011

Both "example" gathered together !! How come .. ???

Anyeong Haseyo my blog .. !! ^^

Dah lama tak mejenguk blog.. disebabkan kemalasan tahap maksima untuk bagi komitmen dekat blog, so aku pon dh kurang berblogging sekarang .. Masa sangat padat, balik kelas pon dh lewat petang, kadang-kadang sehari suntuk kat kelas.. *penat oi !

Seriously, sem 5 sangat  MENCABAR + MENGUJI KESABARAN .. letih, keja bnyak.. tiap-tiap hari ade je keja.. huhu.. tak tahan .. cam nak berhenti study je.. Ini baru DIPLOMA.. belom lagi IJAZAH or yang level atas lagi.. cmno aku nak teruskan nie.. nak continue study tapi...... adoii...

Ok berbalik pada tajuk entri.. tetiba je malam2 cmni nak update blog tulis pasal "Example-example" aku .. hehe.. mcm banyak je.. Aku mcm tak percaya je apa yang terjadi semalam bertarikh (7/8/2011).. Disebabkan komitmen dalam grouping and sorang lagi plak nak datang wat keja die, which is printing and editing his report.. so both of them came.. Nak tak nak kena bersemuka dengan both of them.. Tapi aku mcm mimpi je semalam.. haha! tak sangka, dua-dua example and aku dh boleh bercakap,bergurau, kutuk mengutuk, macam kawan-kawan jela...Dah tak de istilah bekas kekasih .. *ehemm.. skema sat.. haha!

Kira oklah kan.. cuma aku terfkir la masa dok wat task (assignment) dengan diorang-diorang tue, tak sangka la aku boleh jadi kawan balik dengan diorang.. And yang paling tak sangka, kedua-keduanya ade dengan aku .. Kawan-kawan aku agak terkejut masa awal-awal diorang datang umah sbb nak wat assignment..Nasibla ade kawan-kawan yang teman aku... Example aku yang sorang tue dah ade GF, yang sorang lagi still single.. macam aku.. kekeke.. Tak nak bagi komitmen katanya disebabkan kisah cinta yang tak kesampaian --khas untuk aku .. hahaha! Ok tue kisah lama.. Apapun aku bersyukur ke hadrat ilahi sangat-sangat la sebab boleh jadi keadaan macam sekarang nie.. Alhamdulilah.. Takde gaduh-gaduh, and takde dendam antara kami bertiga..

Motif letak gambar tue.. hahaha! hanya aku yang tahu .. :)

No comments:

Post a Comment