Monday, July 25, 2011

Tutup,tutup.tutup ! Sampai sini saja ..

Anyeong...

Tutup apa pulak nie..? apa pulak dah kali nie aku nak merepek kan.. Ok disebabkan aku tersangat free.. (bukan takde keja tapi malas nak buat keja..)  hihihi.. So, aku pun mengupdate la blog tercinta ini..

Tutup : apa yang dimaksudkan dengan tutup? *errk.. sory terjangkit cara-cara wat assignment la pulak.. hahaha!
Maklumlah baru lepas habis cari maklumat .. Banyak sangat dicari tapi jumpa, tapi.. banyak pulak tapi aku.. tapi tak taw betoi ke tidak haa.. aigoo~

Ehhh..  terkeluar tajuk la pulakkkk.. adess..
Tutup perasan aku haa.. Kenapala suka sangat naik turun, naik turun.. hish ! cubalah klaw aku dah nekad tue, biarla betoi-betoi nekad haaa..Ni tak, nak jugak bagi second chance.. kononnya..

Ok, hope kali nie aku boleh la kan static ja dengan nekad aku tue haa.. *buleh kerr  .. ^^
Pitam sat .. rasa macam tak boleh ja.. Tapi tengok la macam na.. Harap-harap boleh la haa.. (MENGHARAP)


Nota Kecik : Kalaulah ........ hmmm ..

No comments:

Post a Comment