Thursday, July 14, 2011

Pretty Boy VS Gentleman

Assalamualaikum... Anyeong !!

Malam nie meh aku nak mengupdate belog sementera ade mood nieyh.. Dah lama blog aku nie terbiar.. huhu.. 
Meh aku nak explain pasal pretty boy and gentleman mengikut pendapat aku la kan.. 

Pretty Boy

Pada pendapat aku la kan.. lelaki golongan pretty boy nie, muka diorang semuanya ala-ala baby face, bersih , suci , licin , alah dalam erti kata yang mudah...Takde jerawat or parut jerawat.. tapi tak bermaksud diorang nie lembik OK..Muka je sweet tapi  kuat... haha! nie bagi pendapat aku lah.. hahaha! Pendapat orang lain aku tak taw laa..
 Contoh lelaki yang bermuka ala-ala pretty boy nie.....

  My Boy .. Kekeke (perasan sudaa)


Ok.. tue pretty boy.. kebanyakkannya lelaki muka macam nie semua asal dari artis-artis Korea..huhu...Tapi yg atas tu asal Thailand ok.. Kalau pasal korea, aku nie terlalu fanatik bukan sedikit tapi banyak ok.. Lantak orang la nak cakap aku nie ape pon.. Itu hak aku.. ye.. Sekarang beralih pada lelaki Gentleman..

Gentleman

Pada aku la, lelaki dalam golongan gentleman nie..  Kelebihan diorang, hensem,  diorang lebih menonjol ke arah lelaki yang ade shape ..means ade 6 pack.. pastue lak, diorang lebih gagah..Muka macho je... Dalam erti kata yang mudah, lelaki idaman perempuan la....Bawah nie aku letak koleksi PRINCE CHARMING aku jugak yang gentleman.. keh3

Sebenarnya aku tak taw nak maksudkan gentleman nie macam na sangat.. aku taw hanya untuk diri sendiri.. tak tahu macam na nak explain LOL.. haha!


Hensem Oi ! hehehe ..

Ok.. tue sedikit sebanyak pendapatt aku tentang pretty boy VS gentleman.. Walaupun aku tak taw ape motif aku wat entry pasal nie.. Saja nak bagi pendapat aku.. biarpon aku sorang je yang baca janji aku puas hati.. huhu!


P/S : Aku lebih cenderung aka BERMINAT  terhadap lelaki yang comel means ala-ala pretty boy.. Muka diorang yang comel and sifat kebudak-budakkan tue wat aku lebih tertarik ke arah tue..Kalau la aku dapat yang macam tue, aku tak kasi keluar umah.. letak dalam akuarium besar dalam umah aku.. biar aku yang g kerja sudah.. hahaha! Terpikat dowh !!  HEHE! =D


Meh aku tulis ckit lirik lagu “ Pretty Boy nyanyian M2M @ S Club Junior 8”

à  Feveret nieh ! ! Amik kat chorus je .. haha!

Chorus : 
Oh, my pretty,pretty boy , I love you
Like i never ever love no one before you
Pretty,pretty boy of mine
Just tell me you love me too

Oh my pretty,pretty boy i need you
Oh my pretty, pretty boy , I do
Let me inside , make me stay,
Right beside you...











2 comments:

  1. wahhhhhhhhhh...sggt cuteeeeee
    theme..wahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. @ana_biha : la ingt nak komen pasl bf aku tu haa.. hahaha! tgk2 pasl theme jaa..

    ReplyDelete