Wednesday, December 14, 2011

Kursus Sun Certificate Java Associate (SCJA) ^^

Anyeong Haseyo ..

Dah lama tak hapdate blog kecintaan .. Bukan sebab ape, sebab tak berkesempatan je.. huuu ..
Hari ni dah berkesempatan dan ade sedikit sifat kerajinan dalam diri, maka aku hapdate blog kecintaan ni ..

Aku nak cte pasal Kursus Java minggu lepas, alhamdulilah semuanya berlangsung dengan baik ..Dari 29 November sampai 10 December 2011.. Lega rasa.. walaupon agak kecewa dengan result masa exam hari last kat sana. Susahh oii .. Tapi nak wat cmne tak da rezeki nak dapat Certificate dari Luar Negara.. huhu ..  Maybe jugak ade hikmah semua nie .. Java dengan aku boleh bersatu ker.. ?? HAHAHA .. Macam tak je klaw coding-coding nie..

Oke berbalik pada topik Kursus Java tue, aku nak upload pic yang boleh dijadikan kenangan untuk aku tengok di masa tua nanti .. (Dah msuk 20 dah , da tua dahhh ..) Jom, tengok ..



Keadaan dalam kelas. Pierre Andre mengajar .. :)
Kenapa panggil Pierre Andre, sebab muka beliau nak macam Pierre Andre.
Nama sebenar beliau , En Norazi. :)




Budak yang sangat mengantuk, 
muka tension je sebab terpaksa baca nota di saat daku mengantuk .. HAHA
Tapi dalam keadaan mengantuk, tetap membaca.. :)





Bergambar bersama budak-budak kelas Java, Minggu pertama .. 
Masa ni Pn. Atie yang mengajar..





Bergambar bersama kengkawan kelas Java, yang nie masa Minggu Kedua,
Masa ni En Norazi yang jadi ajar kiteorang ..




Tu je sedikit sebanyak pic yang aku leh masukkan .. haha .. Walaupun tak berjaya dapatkan Java Certificate, tapi kenangan macam ni susah nak dapat ..Paling penting ialah pengalaman .. Betul tak .. Tu yang paling penting .. :)


Nota Kecik : Kejap je masa berlalu .. Alahai ...

4 comments:

  1. aku ingat pierre pelakon tu yg mngajaq haa.. hahaha

    ReplyDelete
  2. @Fea Fieza : HAHAHA ! bukan ni klon beliau .. sebijik kot. hahaha

    ReplyDelete
  3. yaka? xnmpakla beb pic jauh. nnt balik aku nk tgk ok :)

    ReplyDelete
  4. @Fea Fieza: em ok ja. tp aku mcm tk rs lak ada pic dia. tp aku leh la klaw nk tnjuk. haha. ada kt fb org len. haha. ok ! :D

    ReplyDelete