Sunday, December 25, 2011

Kembali ...

Anyeong ..

Lama bebenor aku tak menghapdate belog kecintaan .. Aku sedikit busy dgn life aku .. Lepas-lepas habis kursus JAVA, jadual aku betul-betul terisi dengan padatnya..Best sangat cuti kali nie..Antaranya, pergi bercuti bersama famili tercinta (nanti aku hapdate gegambar) .. Pergi kenduri yang sangat banyak (terpaksa ikut famili sebab semua pergi, takkan aku nak dok sorang-sorang kot) ..And lastly, membusykan diri menolong emak tercinta mengemas kelas beliau .. Walaupun sangat penat, tapi aku enjoy dengan life aku sekarang nie.. Tak payah fikir dengan hal-hal yang remeh temeh ..Kalau ade terfikir jugak tu, maybe tanpa disengajakan .. Ok .. :)

Akhirnya dah masuk semester terakhir aku kat PBU .. Hari selasa ni dah nak start masuk poli . Khamis minggu lepas dah daftar.. Aku tak tw la sem ni ape lak dugaan yang akan aku hadapi. Setiap sem ade je dugaan, aku pon tak taw kenapa. Hope sem last nie, segala-galanya akan berjalan lancar.. Orang cakap, kalau selalu diuji tu tandanya Allah sayangkan kita .. And kalau kita bersabar dengan ujian tu, akan dapat YANG LEBIH BAIK dari tue .. Betul tak .. Harapnya macam tu lah..

Aku akan jadi diri aku, kena yakin dengn diri sendiri , biar la ape orang nak cakap pon, orang tak nak kesah pasal aku pon , biar jela.. Asalkan tolong la jangan nak sibuk jaga tepi kain orang, nak teremo-emo, nak terasa hati . Aku nak jadi macam diri aku sekarang nie pon, dah banyak kali aku terasa hati sorang-sorang, tapi dengan sapa aku nak mengadu. terpaksa la tanggung sorang-sorang kan .. Aku hanya ada famili aku sendiri and 2,3 orang kawan yang sudi berkawan dengan aku seikhlasnya.. Itupun dah cukup untuk aku bertahan dan bersabar dengan dugaan yang mendatang. Paling penting, famili aku sentiasa support aku .. And so far, MY FAMILIES ARE THE BEST !

Mood : Sedikit terganggu ..


Nota kecik : Hapdate tentang kehidupan je nie, klaw bosan tolong jangan baca ok. Tak suruh baca pon .. :)

No comments:

Post a Comment