Wednesday, January 19, 2011

Luahan Hati yang tidak Bertepian...

Aloohaa... hahaha.. (gila sebentar) ..title xbley blah la kn..
mmg aku mengong2 ckit pon skrg nie..ahahahahahah!!
Ermm...ary nie sepagi aku buat web jee..
edit itu ini.. aku wt atas kehendak dri sndri SEBABNYA... nk tw sbbnya??
haaa ..mai nk habaq.. sbb.. sbb aku dok kt unit yg xdk kja nk bg aku lgsung...
Bosan thp gaban..dh aku xtw ape aku nk wt..aku perluaskan laa kmhiran aku kn dlm buat web..
wlaupon xbleh nk publish... Tpi xpe, coz atleast aku cba..
hehehe ! ~kata2 peransang untuk diri sendiri berjaya...

My Dad slalu pesan :

" First of all, kita kna tunaikan keinginan kita, zaman skrg nie dh xde org tlong org dulu,tp hal dri sendri xmnjadi pon.. so, ape yg penting skrg nie, bwat je hal kita dlu, hal org fkir kmudian
itupon klaw kita sgt lapang n dh xda kja sesngat nk bwat..klaw dok tlg org tpi kja kita yg penting xmnjadi, 
lambat la kita nk berjaya... yelah,taw2 org yg kita tolong tue ntah kemana2 berjaya, tpi kita dok citu jee...
zaman skrg sush dh nk jmpa org yg tlong ikhlas...smuanya nk mintk balasan..klaw ade pon, bleh dikira jer.."

But, btoi la jgk an ape yg my dad ckp..
knpa la org2 skrg xmcm dlu an..hehe..
skrg smua mnusia dh tamak... ~ termasuk aku.. ahahahah!

berbalik pada aktiviti aku yg membosan kan tue.. tetiba lak an..tringat dekat "secret admire" yg aku dok usha diam2 tuee.. adehh.. nie la jdinya klaw still single..asyik nk usha org jee an..
Tp lantak aku lah an..xde sp yg nk halang aku.. and yg penting xde spe pon bleh halang aku..heee.. :D
Teringat punya teringat budak tue..tetiba hati aku cakap " weh,dok ingat ape kt die tue..die ade ingt ang ??
Xpon kn..cri ang pon x..apatah lagi teringat..jgn harap la kn... so,lpakan jela budak tue .."

Tpi tuelah kn.. bila aku free sgt,aku suka berangan, then, mulalah nk teringat sana sni... so that aku kna sibukkan diri.. kadang2 tue smpai diri sendri pon aku x ingat..huhu.. sbbnya, sbb nk lpa budak tue laa..
susah kot..Love at first sight katakan...First love aku pon aku xsush2 nk paksa diri lupa budak tue mcm niee..
Apelah nk jdi dgn aku an... hmmm...



* Emo sebentar.. huuhuhuhu..
mcm nie lah keadaan aku sekarang nie..
sangat kecian.....
ish..ish..ish...

No comments:

Post a Comment