Sunday, January 23, 2011

Ape2 ajelaa....

Ade lg sminggu nk hbis bulan Januari.. Pastue dh msuk bulan februari..
Aku still mnunggu sesuatu keajaiban.. tapi... mcm dh xda harapan je..
xpenah la aku asa smpai mcm nie skali..sesungguhnya..Allah ja tw ape aku asa..
sbr lah whai hati..~ jiwang la pulakk kn..hahak!

Tukar topik..
skrg msok bab kja..aku dh bleh sedikit sebanyak dh boleh msuk dgn staff2 kt tmpt kja..
cma kdg2 aku rs mcm aku trpinggir la kn..sgt sunyi...
mmbe aku yg unit laen, ade kwn2..budak praktikal dr laen2 tempat..
mcm aku,sensorg je kt cnie..
sedih la jgk kn...xda tmpt mngadu..
huhuhu!!

Nie plak psl dri aku...hidup aku sangat lah membosankan skrg niee..
aku pon xthu knpe..kdg2,aku asa mcm aku nie robot..ulang bwat bnda yg sme je...
bilalah nk tukar ckit aktiviti harian aku kn...ish3..
pelik jgk la kn...1) pelik psl dri aku
2) pelik psl aktiviti aku
3) pelik psl aku dan aktiviti aku..

hahahahahha! itulaaa..aku sendri dh xthu ape yg dh trjadi kat dri aku skrg niee kn..hahaha!!


No comments:

Post a Comment