Friday, February 20, 2015

I do ... miss them ..

Assalamualaikum..

Hey hey para pari sekalian *bajet ade org baca

Since aku tak start lagi new sem for this new year .. haha.. so aku terlebih qhojinlah nak hapdate belog kecintaann lagikkk.. Yelah, dah masuk sem baru nanti belom tentu aku leh qhojinnnn camni kan .. (Last tahun ni study, tahun depan praktikal dah .. wehooo). Hopefully tahun ni boleh la aktif balik berbloggingkan.. huhu..

Okay.. Title header pon dah gempak *bagi akulah .Bagi orang yang terbaca and membaca blog ni tak sure lah pulokss.. Em, aku tak nak banyak taip sangat .. Cer ushar yang gambor bawah ni ..



Sumber : MyFriend

Okayy .. Tengok pic. Rasa pape tak .. Mesti rasa ! RINDU .. Nak jumpa punya susah .. Dah tu awal taun ni jugak aku ada anjur la reunion konon nak jumpa kengkawan lelama, tapi yang aku nampak, masa dok semeja, semua anti sosial ! A little bit sentap, aku berusaha, tapi .. Allah je tahu camne. Mulanya nak gather berempat jer, tapi dah alang-alang ajak jela dak kelas aku sape yang leh join, tapi .. hurm .. Its okayyy .. Aku faham .. Semua dah bekerjaya, and futher study, dah tak bole macam dulu lagi .. Tapi, memang.. Kenangan boleh dicipta, tapi lepas dah jadi kenangan, hanya akan tinggal kenangan.. Leh flashback jela.. Pasni kalau nak jumpa pon kat kenduri kawin memasing jela itupon kalau takda aral melintang .. hurm ... 

Okayy stop ! Tak nak sesedih .. Just, rindu .. so aku pon view la pic diorang .. Ada lagi yang lain, ni yang aku sempat amik and cari since aku update blog tak pakai lappy aku, pakai lappy my lil sistaa, so picture limited ! hakhak ..Ambil yang boleh mewakili jela kan .. Asalkan ada .. hikss..

P/S: Orang semua dah tido aku dok jadi burung hantu lak ..krik krik * bunyi cengkerik .Gudmornink plus gudnyte for me ^^



No comments:

Post a Comment