Wednesday, December 18, 2013

1st year Relationship Anniversary .. 17 December

Assalamualaikum ..

Jari menggatal nak menaip malam ni. Tengah ade mood baik aku hapdate blog aku ni kan .. Bukan selalu .. erm .. tajuk entry .. Yeayyyy !! Already one year .. Berkawan kemain lama, kapel baru setahun . Tapi susah kot kalau dalam hubungan aku nak bagi komitmen smpai ckup setahun ni. selalu tak tahan lama pon . huhu .. Alhamdulilah .. Si dia ni macam aku jugak .. Kami leh bagi komitmen ..

Well, congrats untuk diri sendiri . Dalam keadaan study, bole bagi komitmen dalam love jugak ..Huhu.. Beliau pon study so faham macam aku rasa.. *tetiba

Aku harap la hubungan ni leh bertahan lama, InsyaAllah dengan izinNYA sampai kami berjaya menjadi yang HALAL lepas ni. Seriusly aku dah malas nak fikir pasal jodoh ni.. Kena doa yang terbaik, dan harap jodoh berpanjangan .. Tu jea sekarang.. Susah nak cari laki yang berkualiti sekarang.. Huhu.. *Over jea



We laughed, we cried , Together .. 



p/s : Terima kasih kepada awak sebab selalu bersama-sama dengan diri ini .. Segala kekurangan dan kelemahan diri ini, awak sabar jea.. Thanks sesangat.. Terharu Tskk.. Tskk :') ILY

No comments:

Post a Comment