Friday, September 20, 2013

Holidays Trip with Friends 2013

Assalamualaikum ..

Setelah berkurun abad tak mengupdate blog kecintaan.. Finally, today  mengagahkan diri mengupdate.. Tahap kemalasan berganda plus internet yang tahap laju die sangat superb ! (perli) , so that aku pon malas nak update..

Ok aku nak update story about holiday before masuk belajar balik .. well well .. One week before masuk balik Uni, aku and kengkawan poli which means budak-budak yang selalu hangout sekali ngan aku la, yang rapat sket, kami p bercuti kat Genting Highlands..

Asalnya plan ni dari taun lepas lagi, tapi tak menjadi-menjadi since kejap tak tahu tarikh nak p, kejap tak bole, kejap kawan tu keja, kejap kawan ni msuk beljar, last-last jadi jugak kan.. Plan yang menjadi pon sebulan sebelum puasa.. Time tu, terkejut la.. nak kna kosongkan schedule time plan nak p tuh .. Yang join, Akma, Fieza, Kimi, Faiz, Acap, Ammar, Bomb, and Ijan ..

Well untuk tak lupa kenangan kami bercuti same-same selma 4D3N ni, aku akan letak sket pic kami-kami yang enjoy tahap gila kat Genting tuh .. Sampai menangis-nangis, menjerit-jerit, pitam pon ade (Err.. oke tu aku .. ) hahahahahah ! sabar jela. apepon tu memories oke !

Meh ushaaarr ... :)

Kami .. Us 




Gelak tawa enjoy, gelak takut, muka cuak semua ade..




My Geng masa poli .. Kami 4 BFF 




Kawan Paling Terbaik ! 




Macam kat Oversea derrr... hahaha




Indoor Game time !




Couple-Couple yang sweet sour gula-gula kapas *ayat mintak penampor ! 





Again, us .. Together .. 




Lepaking Time .. game indoor outdoor semua sapu bersih !





Cable Car Genting woiii ! Menangis aku gayat ! 



Oke done story p genting, hopefully lepas ni plan lagi p luar negara plak ke, Krabi Thailand ke, Singapore ke, Indonesia ke dengan budak-budak ni.. Kalau ada kelapangan n duit poket lebih la.. kalau tak dalam negara lagi pon oke jea, jimat . Kat mane-mane Pulau ke.. perhhh ! Bestnyaaaa .... ^^

1 comment: