Monday, December 31, 2012

The story of mine (Part 2)


Assalamualaikum...

Selamat petang .. Meh aku sambung story aku ..
This time about event terpenting dalam life aku ..

First one, Aku cerita yang sedih dulu k..

Yang sedih and tak best is, failed satu subject masa midterm (serius kecewa giler)..Subject laen oke, alik-alik satu paper dapat result teruk..Lagi, masa first sambung study, susah giler nak adapt dengan environment UUM, nak makan, nak g kelas.. Serius susah ..Then, pasal perasaan and hati, dikecewakan ..(On the spot kecewa, and aku dah tak nak ingat pasal tuh so aku cte macam ni jea..lagi pasal kawan-kawan masa dip dulu..Disebabkan dak jauh sekarang, masing-masing dah bawak haluan sendiri, so semua dh jauh sekarang ni .. sobs .. :(


Now aku nak story pasal kebahagian sepanjang 2012..

First, aku berjaya graduate, DIPLOMA in IT Programming..Selama 3 taun belajar, berjaya hbiskan tepat pada masanya..Amboi ..seronok .. haha .. Then, dpat smbung degree kat UUM.. Kos Bachelor in Business Administration..Semua ni berkat doa mak and ayah .. Alhamdulillah .. Then, lagi .. aku dapat jadi mak long .. wehoo.. dapat anak saudara derr.. lagi, dapat ramai kawan baru, dapat buah hati baru.. opsss !! HAHA! lagi dapat bercuti dengan families,Rezeki yang melimpah ruah..And bnyak lagi lah .. Aku bersyukur sangat .. Alhamdulillah Ya Allah ..Terima Kasih diatas pemberianmu ini..

Setelah macam-macam suka duka yang aku alami tahun ni, akhirnya habis jugak satu tahun..
Semoga tahun hadapan lebih membawa 1001 makna dalam hidup aku dan juga famili tercinta..InsyaAllah..


P/s : kepada Encik Cinta Hati ... Saya tahu awak baca blog saya .. HAHA ..
Thanks dear sbb support saya .. :D


HAPPY NEW YEAR !! 


10 comments:

  1. Uhuk,ni cte best ni ieka.hang kena cte ngan ak !! He

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. IKAAAA!!!!
    ada apa2 yg aku xtau niii :
    1."On the spot kecewa"
    2."dapat buah hati baru.. opsss"

    ReplyDelete
  4. ok aku tggu.. dri A sampi Z..
    (asal la lmbt nk jmpa bdk nii..hehe)

    ReplyDelete
  5. wah3....... buah ati baru..heheheh.... xcita pon... :)

    ReplyDelete
  6. @anabiha : sabar .. nnti kte jumpa.. hehe

    @cahaya malam : hahaha! :D

    ReplyDelete