Monday, January 30, 2012

Aktiviti pada Cuti Tahun Baru Cina ^^ ..(Part 1)

Salam readers, haha! Perasan ade orang yang baca blog kau ehh .. Cehh .. Tkpe2, tkde pon takpe, aku just nak hapdate blog kecintaan aku je..Dah lama tak hapdate disebabkan faktor masa.. Busy mengalahkan orang bisnes je aku nieh .. Oke, stop merepek.. Pada 20 Januari 2012 yang lepas, aku and the geng menghabiskan masa dekat Sekinchan Selangor.. Konon nak bercuti, tapi memang betul-betul bercutilah kan ..Lama giler kat sana. pergi berkampung kat umah housemate aku .. Pastu, die bawak la pergi jenjalan kat sana. Macam-macam aktiviti kami kat sana selama 5 hari 4 malam .. Lama ooo .. 

Kat bawah ni ade la ckit sesi photoshoot aku and the geng .. Alang-alang bercuti mesti ada gegambarnye tak ?? HAHAHA.. Moh la kita nengok yee.. 


Ni masa ondaway nak g kenduri umah someone .. 






Then, ni pulak after balik dari kenduri, jejalan pusing Shah Alam then,
 balik pergi Bukit Melawati kott.. 




Ehh.. dah habes ?? ade lagi .. tunggu di next entry .. haha! 
Masih banyak yang perlu distorykan yee.. Sweet Memories ..


p/s : To be continue .. :D






1 comment: