Tuesday, September 13, 2011

Terima Kasih AWAK ! ^^

Assalamualaikum ..

Sudah agak lama aku tak update blog .. Hari nie alang-alang free meh la aku habiskan masa kejap nak hapdate menda alah nie.. okeh .. (Kalau update je mesti ade ape-ape .... :P )

Ok.. baru-baru nie besday Best Friend aku .. Seseorang .. (Dirahsiakan disini) kah3.. !!
Sebenarnya takde yang special sangat .. sbb beza if bagi hadiah untuk Best Friend dgn Boyfriend niehh..
*tetiba  =.='

Nak dijadikan cerita aku bagi hadiah kat die.. motif aku bagi ? Aku pon tak taw.. haha!
Kalau kawan-kawan biasa ade ke aku nak bagi ?? hahaha! JANGAN HARAP lah ! *hmmm

Ok.. then, ape lagi aku nak cerita .. Sebenarnya aku terharu la dengan Best Friend aku niehh.. So untuk bagi rasa terharu aku dirasai oleh die jugak.. so aku pon wat bagi die terharu.. Alhamdulillah ...
Nasib die sukaaa.. :)

So kat cnie, aku nak ucapkan RIBUAN + JUTAAN terima kasih dekat die sbb dah wat aku hepy ..( gumawo chingu ! *bahasa korea)

Aku SUKA sgt berkawan dengan die .. walaupun ... (dirahsiakan lagi) hahaha!



Sedikit curious oleh owner blog :

 Can a man and a woman be best friend without have any feelings such like love feelings and sort off?

But if they do, how long they can avoid the feelings without hurting one of them?

1 comment: