Thursday, January 24, 2013

Second Experienced taking care of Kindergarten Children ^^

Assalamualaikum..

Hampir 4 minggu masuk bulan satu 2013, aku still tak update new story dalam blog kecintaan ni, so sekarang tibalah masa untuk aku membuang masa, merepek dalam blog nie.. *oh my bloggie ~

Aku nak story berkenaan dengan last last week punya aktiviti.. *brapa byk week daa.. haha..Sekarang semester breaks, last paper 14hb aku balik umah, on 15hb terus aku ade keja, meneman my mom ke kelas beliau.. Since die punya pembantu masuk ward akibat demam panas, so nak tak nak, dengan keberatan, aku p jugak teman beliau with my second adik..

Dah sampai aku tolong ape yang patut, the best part ialah masa aku kena jaga budak-budak tu sebab my mom nak kena masak. Yelah dah takde pembantu guru so mak aku la kena masak..
Macam-macam perangai budak-budak yang aku kena handle tuh. Sometimes aku terfikir jugak macam na lah mak aku bleh bersabar. haha . Kalau aku memang hilang sabar dengan budak-budak ni .. Ade yang dengar cakap tu, ok la, yang tak dengar tu yang aku geram cket.. bukan cket la banyak la jugak.. haiyaa.. macamna parents diorang boleh handle anak-anak diorang kat umah kalau macam tu lah kenakalan budak-budak tuh.. huhuhu..

Antara koleksi-koleksi gambar bebudak nakal dan cikgu ganti hari tuh. HAHA. *perasan jadi cikgu kejap 



Adik second aku yang suka melayan budak-budak :P


Senyum tak nak budak ni.. By the way, die comel sebenarnya..
 Cuma selalu masam je.. Tak nak senyum .. 


Melayan bebudak time diorang kena wat keja.. HAHA :P


Kanak-kanak ribena yang suka bergambar.. -_-


Cute je ! HAHA :D




And the last one, cikgu ganti yang POYO & OVER .. LOL


That's the story .. Nak boleh hapdate pasal nie pon punya lama aku amik masa.. Banyak masa free sekarang ni cuma malas sangat-sangat nak menaip.. Yela sejak-sejak dah tak jadi budak IT ni, aku dah kurang bab-bab lappy ni.. huhu .. *tetiba je, ade kena mengena ke ? LOL




No comments:

Post a Comment